Jump to content

Wat te doen met gekregen geld?


MostWantedKid

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    5

  • TheDutchWesley

    5

  • Niked

    5

  • schimmelzicht

    4

  • 1 maand later...

haha ik heb nog steeds 60 miljard drm doe ik geen missies meer anders word het steeds meer dusik overval aleen winkels maar die gelde geef ik weer aan andere online mensen want ik wil niet dat die 60 miljard meer word anders gaan ze me weer bannen en trololo met de politie doe ik ook

Bewerkt: door mert17
Link to comment
Delen op andere websites

Alsof 60 miljard normaal is om te hebben. Als dit echt zo is, ben ik wel bereid om je te reporten bij Rockstar :)

nou ik ben level 54 maar ik kreeg die 60 miljoen niet door een hacker hoor ik kreeg het als goodsport

Link to comment
Delen op andere websites

Alsof 60 miljard normaal is om te hebben. Als dit echt zo is, ben ik wel bereid om je te reporten bij Rockstar :)

nou ik ben level 54 maar ik kreeg die 60 miljoen niet door een hacker hoor ik kreeg het als goodsport

Als je veel leugens vertelt, ga je jezelf geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsof 60 miljard normaal is om te hebben. Als dit echt zo is, ben ik wel bereid om je te reporten bij Rockstar :)

nou ik ben level 54 maar ik kreeg die 60 miljoen niet door een hacker hoor ik kreeg het als goodsport

Als je veel leugens vertelt, ga je jezelf geloven.

je krijgt 2000 als je een lange tijd speelt maakt niet uit welk level

Link to comment
Delen op andere websites

Alsof 60 miljard normaal is om te hebben. Als dit echt zo is, ben ik wel bereid om je te reporten bij Rockstar :)

nou ik ben level 54 maar ik kreeg die 60 miljoen niet door een hacker hoor ik kreeg het als goodsport

zou het bijna gaan geloven...
Link to comment
Delen op andere websites

Alsof 60 miljard normaal is om te hebben. Als dit echt zo is, ben ik wel bereid om je te reporten bij Rockstar :)

nou ik ben level 54 maar ik kreeg die 60 miljoen niet door een hacker hoor ik kreeg het als goodsport

zou het bijna geloven. Als je al wel wist wat miljoen en miljard is, dan leek het geloofwaardiger over te komen. Die 60 miljoen zal uiteindelijk wel 60 dollar zijn. Mert praat wel vaker dingen die niet waar zijn of totaal offtopic zijn. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

60 miljard of 60 miljoen wat is het nu ?

haha ik heb nog steeds 60 miljard drm doe ik geen missies meer anders word het steeds meer dusik overval aleen winkels maar die gelde geef ik weer aan andere online mensen want ik wil niet dat die 60 miljard meer word anders gaan ze me weer bannen en trololo met de politie doe ik ook

Alsof 60 miljard normaal is om te hebben.

Als dit echt zo is, ben ik wel bereid om je te reporten bij Rockstar :)

Alsof 60 miljard normaal is om te hebben. Als dit echt zo is, ben ik wel bereid om je te reporten bij Rockstar :)

nou ik ben level 54 maar ik kreeg die 60 miljoen niet door een hacker hoor ik kreeg het als goodsport

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...