Jump to content

GTAForum Awards 2013 - De uitslag!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    5

  • NandroDavids

    2

  • Megadreams

    2

  • TekaLoca

    2

Gek toch, dacht dat Svenie wel beste V kenner gekroond zou worden gezien zijn overall kennis en actieve bijdrages aan topics in het V forum. Niet door iedereen opgemerkt zo te zien. Jammer.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook vrij teleurgesteld was om deze award mis te lopen. Ik kreeg eerlijk gezegd zo'n beetje een b4rtsimps0n gevoel, maar goed. Ik vind het vooral jammer omdat ik mij had voorgenomen om er dan nog een jaartje bij te doen en eindelijk eens te proberen die GTA IV award te winnen. Nu heb ik wel het gevoel dat ik mijn hoogtepunt heb bereikt, en de kans dat ik nog ga meedingen bij de awards van volgend jaar is erg klein en eingelijk niet bestaande. Ik zou toch nog eens mensen als een Mirrrr, een Mr.Boss en uiteraard iedereen die op mij gestemd heeft willen bedanken. Ik was vooral blij met de award voor 'Beste GTA Trilogy Kenner'. Beste Megalid begreep ik dan weer niet zo goed, en ik zit dan ook wel een beetje met aan vreemd gevoel naar een thebig en een Die Hard toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik wel het gevoel dat ik mijn hoogtepunt heb bereikt, en de kans dat ik nog ga meedingen bij de awards van volgend jaar is erg klein en eingelijk niet bestaande.

Daar ben je zelf bij... Je hebt alles in huis om volgend jaar zowel V als IV award te halen, maar dan moet je wel actief blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch een award binnengehaald, zij het misschien een van de meer omstreden awards (niet zozeer om hun zwaarte, maar om het resultaat) Toont heel goed dat actief en aanwezig zijn allesbehalve een garantie is voor een award (of meerdere) Dus proficiat winnaars! Ik kijk al uit naar een volgende!

Wanneer zullen de awards verschijnen in de award-tab?

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, neem de awards toch niet zo serieus. Het is leuk om er één te winnen (ik ben dan ook erg blij met de mijne :D), maar het blijft iets voor de lol. Ik heb al verschillende mensen gezien die treuren omdat ze een bepaalde award niet hebben gewonnen, maar ik denk, wees blij dat je überhaubt stemmen hebt gekregen. Zou je ook treuren als ik je nu 20 euro gaf, terwijl ik de persoon naast je 50 euro zou geven?

Dus slik het in, feliciteer elkaar ook al ben je het niet met de uitslag eens en ga met volle moed verder!

(sorry, het schijnt dat ik een goede sfeermaker ben dus ik probeer de sfeer maar hoog te houden :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Gek toch, dacht dat Svenie wel beste V kenner gekroond zou worden gezien zijn overall kennis en actieve bijdrages aan topics in het V forum. Niet door iedereen opgemerkt zo te zien. Jammer.

Beste Megalid begreep ik dan weer niet zo goed, en ik zit dan ook wel een beetje met aan vreemd gevoel naar een thebig en een Die Hard toe.

Je moet je er zeker niet slecht over voelen tegenover mij, ik begrijp dat je er niets aan kan doen. Ik had wel al verwacht dat die award gewoon naar jou ging gaan. Ik denk dat mensen meer gestemd hebben op het feit wat jij allemaal als moderator hebt verwezenlijkt, wat natuurlijk heel veel is. Eigenlijk zou er een aparte prijs voor moeten zijn geweest, maar bij gebrek aan een aparte prijs krijg je dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat mensen meer gestemd hebben op het feit wat jij allemaal als moderator hebt verwezenlijkt, wat natuurlijk heel veel is. Eigenlijk zou er een aparte prijs voor moeten zijn geweest, maar bij gebrek aan een aparte prijs krijg je dit.

Wat dacht je van de rang Erelid? Dat is in principe de oeuvre-prijs van het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is zijn alle awards toegevoegd aan de awardtabs van de winnaars en is ook het "... awards" naast de post geupdate.

Alles moet handmatig in de database worden toegevoegd en alle nummertjes naast de post moeten handmatig worden verhoogd. Vriendelijk verzoek aan alle winnaars om te controleren of alles goed staat: goed aantal awards erbij, goede categorie, goede afbeelding, goed aantal naast de post, goede "kleur" medaille, enzovoorts. Indien je een fout ziet, stuur dan asap een PM naar mij, zodat ik het kan aanpassen.

Speciale vermelding voor Svenie, die als tweede lid op dit forum de mijlpaal van een gouden medaille heeft bereikt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is zijn alle awards toegevoegd aan de awardtabs van de winnaars en is ook het "... awards" naast de post geupdate.

Alles moet handmatig in de database worden toegevoegd en alle nummertjes naast de post moeten handmatig worden verhoogd. Vriendelijk verzoek aan alle winnaars om te controleren of alles goed staat: goed aantal awards erbij, goede categorie, goede afbeelding, goed aantal naast de post, goede "kleur" medaille, enzovoorts. Indien je een fout ziet, stuur dan asap een PM naar mij, zodat ik het kan aanpassen.

Speciale vermelding voor Svenie, die als tweede lid op dit forum de mijlpaal van een gouden medaille heeft bereikt. smile3.gif

Alles ziet er goed uit bij mij. Bedankt iig ;)

Gefeliciteerd Svenie :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, neem de awards toch niet zo serieus. Het is leuk om er één te winnen (ik ben dan ook erg blij met de mijne icon_mrgreen.gif), maar het blijft iets voor de lol. Ik heb al verschillende mensen gezien die treuren omdat ze een bepaalde award niet hebben gewonnen, maar ik denk, wees blij dat je überhaubt stemmen hebt gekregen. Zou je ook treuren als ik je nu 20 euro gaf, terwijl ik de persoon naast je 50 euro zou geven?Dus slik het in, feliciteer elkaar ook al ben je het niet met de uitslag eens en ga met volle moed verder!(sorry, het schijnt dat ik een goede sfeermaker ben dus ik probeer de sfeer maar hoog te houden icon_mrgreen.gif)

Mee eens. Ik heb zelf geen award gewonnen, maar vind het al een hele eer om op de tweede plaats te staan qua aantal stemmen en natuurlijk dat ik überhaupt genomineerd ben. Daar stond ik al erg van op te kijken. :puh:

Ik gun het iedereen die een award heeft gewonnen. Degenen die dit niet hebben weten te halen, maar wel stemmen hebben gekregen: wees blij dat er leden zijn die vinden dat je op bent gevallen het afgelopen jaar. Da's toch een mooie motivatie om in 2014 mee te nemen. Wellicht heb je volgend jaar alsnog meer kans. :)

Overigens ook namens mij complimenten aan ZaroX, want het zijn weer mooie award badges geworden. :tu:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...