Jump to content

GTAForum Awards 2013 - De uitslag!


Dutchy3010

Recommended Posts

Wat was dat een zeer leuke avond! Ik wil Dutchy, en ieder ander in de organisatie bedanken voor de geweldige avond die ik met jullie allemaal heb gehad. Ook vond ik het zeer leuk om een aantal nominaties en (waarschijnlijk) stemmen te zien, bedankt voor de nominaties! Voor de personen die een Award(s) hebben gewonnen, gefeliciteerd! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    5

  • NandroDavids

    2

  • Megadreams

    2

  • TekaLoca

    2

Gefeliciteerd, winnaars!

Bedankt aan de organisatie voor de gezellige avond, het verliep nagenoeg vlekkeloos.

Bedankt ook aan iedereen die op mij als Beste Megalid of op de GTA V Radio Contest heeft gestemd als Beste Contest. Het heeft niet mogen baten, maar dat stimuleert me gewoon meer om in het nieuwe jaar mijn best proberen te doen in mijn rang en misschien weer een leuke contest op poten te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar heb ik mijn eerdere post iets te vroeg in het verkeerde topic geplaatst, dus bij deze:

Iedereen die op mij gestemd heeft voor de Award Badge: ontzettend bedankt!

Nogmaals zou ik de organisatie willen bedanken: Het is ongelooflijk hoeveel werk jullie erin gestopt hebben, vooral na aanleiding van de suggesties in het Verbeterpunten GTAGames topic. Erg snel doorgevoerd!

Bij deze ook mijn felicitaties aan alle andere Award-winnaars, de uitslag was grotendeels voorspelbaar (zoals in de chat te merken was) maar bevatte toch nog enkele leuke verassingen :)

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst bedankt voor de organisatie, soms duurde het wat lang, maar de muziek maakte dat wel goed. :) Dat ik mij 'Beste Moderator' mag noemen had ik nooit verwacht, zeker gezien mijn vrij korte periode als moderator. En dan nog 'Beste Blog', wat een spannende strijd was dat! Ik wil iedereen bedanken die op mij of OWN heeft gestemd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst bedankt voor de organisatie, soms duurde het wat lang, maar de muziek maakte dat wel goed. :)

We deden 3,5 uur over 21 categorieën... Dat is gemiddeld 10 minuten per categorie. Vind ik niet zo heel lang. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst bedankt voor de organisatie, soms duurde het wat lang, maar de muziek maakte dat wel goed. :)

We deden 3,5 uur over 21 categorieën... Dat is gemiddeld 10 minuten per categorie. Vind ik niet zo heel lang. :)

Gemiddeld valt dat inderdaad mee, maar er zat soms wel wat verschil per categorie in. Op het einde ging het bijvoorbeeld vrij snel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks het feit dat ik nog steeds enorm baal van het verlies van MAF (zeker nu het maar één stem scheelde), wil ik alle winnaars feliciteren, en de personen die op MAF, de Radio Contest en mij hebben gestemd hartelijk danken. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen van harte gefeliciteerd met de prijzen! Applaus.gif Leuk om te zien dat er zoveel leden afkwamen op de chat gisteravond. Een geslaagde uitreiking wat mij betreft. In het speciaal wil ik nog even de 3 stemmen op mij bedanken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...