Jump to content

[Xbox] GTAForum, verenigt u op Xbox Live!


Krikke1992

Recommended Posts

Hallo iedereen!

Omdat ik op dit forum regelmatig topics zie met de vraag om vrienden te vinden om samen GTA Online te kunnen spelen (of andere games), leek het mij een goed idee om dit topic te openen. Net als ik, zullen anderen het probleem wel kennen dat ze weinig of geen Nederlandstalige vrienden hebben op Xbox Live omdat bijna iedereen een PS3 heeft.

Het doel van dit forum is simpel: plaats hier uw Xbox Live Gamertag, zodat iedereen op dit forum je kan toevoegen. Hierdoor wordt het mogelijk om met de andere forumleden, die Nederlandstalig zijn, te spelen.

Let op: wanneer je hier je Xbox Live Gamertag plaatst, geef je toestemming aan iedereen die dit forum kan lezen om je toe te voegen!

Ik hoop hier veel reacties op te krijgen zodat we samen veel lol kunnen trappen!

Ik zal alvast het goede voorbeeld geven; mijn Xbox Live Gamertag is: 'Krikke1992'.

Groetjes Krikke1992

Lijst van Gamertags van GTAF-leden:

[table=header]GTAF Lid | Gamertag

Krikke1992 | Krikke1992

VFreak | Profdutcher

Styneman | KineticVermin79

Tommy-Vercetti | MitchMaljers

RustyRustler89 | RustyRustler89

MostWantedKid | xMostWantedKid

WeariedBuckle08 | TukkerT3rr0r

--Simon-- | ThatDutchIdiot

Wessa-Johnson | Wessa Johnson

bricone | Gofast Holland

LethalMaximus73 | Lethalmaximus73

.Whoopdidoo. | JCMS4M4

Copkiller_ | MrUbica

TryX | Styl3X

DtGiEAmaster | Dtg I Eamaster

storm1 | Vice City NL

R3ne | JongDeRene

solventstone | matje xp

WaXweazle1976 | WaXweazle1976

KnwoajlapNL | Knwoajlap NL

Herzensburger | herzensburger

SkyFoX | SkyFox Q

Crypteq | Crypteq[/table]

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Krikke1992

    11

  • Jacky-2007

    4

  • WeariedBuckle08

    3

  • LethalMaximus73

    3

Staat ook tussen haakjes omdat dit niet het doel is van dit topic, het doel van dit topic staat duidelijk omschreven in mijn bericht. Ik was gewoon wat ambiteus, mijn excuses daarvoor. Het doel van dit onderwerp is simpelweg ervoor zorgen dat iedereen zich kan amuseren met mensen die niet in een andere taal je oren erafbrullen door de headset.

(En waarom later, als dit aanslaat, geen Crew beginnen of een gang op dit forum?)

Groetjes Krikke1992

Regels van dit suforum gelezen?

Zo, aangepast. Kan je misschien even vertellen waar ik de regels kan vinden, heb ze ooit wel eens gelezen, maar vind ze nu niet meer terug. Dan kan ik even kijken wat ik net fout deed :)

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

M'n xbox GT is ThatDutchIdiot

Is het niet misschien een ideetje om op de social club een crew te maken? Dan zorgt GTA zelf dat je altijd bij crew leden in zit. Ik zit vaak genoeg met onbekende mensen uit m'n huidige crew te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 'leider' van een crew die jullie uiteraard mogen joinen, of misschien kunnen we een nieuwe startenvoor de leden van GTAF op Xbox live alleen, ja (iemand een idee voor een naam?). Maar ik denk niet dat dit noodzakelijk is, volgens mij worden vrienden ook altijd samen in teams gezet als zij in dezelfde gamelobby zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...