Jump to content

[Xbox] GTAForum, verenigt u op Xbox Live!


Krikke1992

Recommended Posts

Dutchy is je zeker niet voor, er is altijd ruimte voor een nieuwe clan/crew. De kunst is om je te onderscheiden van de meute, met een thema bijvoorbeeld. ;) @ Rusty: alsof jij bij ons zou vertrekken maatje :7

Was natuurlijk maar een grapje! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Krikke1992

    11

  • Jacky-2007

    4

  • WeariedBuckle08

    3

  • LethalMaximus73

    3

Oh jah was ik ff vergeten te vertellen, aangezien mijn vrouw ook fan is van gta speelt zij met mijn 2e personage dus je zult haar ook af en toe tegen komen onder mijn gt. ik denk dat een paar van jullie haar vandaag al hebben ontmoet denk ik.

En als er niet meteen gereageert word op een bericht, zit zij er dus achter

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Zo de lijst is weer geupdated! Momenteel is mijn Xbox Live vervallen, na mijn stages voor school, die dinsdag afloopt, verleng ik die, zodat ik er weer volle bak tegenaan kan! Bedankt allemaal trouwens, het is zeer leuk dat er zoveel mensen hier op reageren! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de laatste dagen niet zo actief op online, maar ben ff bezig wat aan mn storymode te doen(zit nu op zon 95%) maar kom natuurlijk wel weer terug online, dus als mensen mij inviten of in GTA zien maar niet online, dat is dus de reden :puh:, ps meestal stuur ik de mensen wel ff een berichtje mochten ze me inviten.

En ik zie dat ik nog veel mensen van de lijst of nog moet toevoegen of anders mij ff moeten toevoegen, groeten TukkerT3rr0r :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Oh jah was ik ff vergeten te vertellen, aangezien mijn vrouw ook fan is van gta speelt zij met mijn 2e personage dus je zult haar ook af en toe tegen komen onder mijn gt. ik denk dat een paar van jullie haar vandaag al hebben ontmoet denk ik.

En als er niet meteen gereageert word op een bericht, zit zij er dus achter

Haha... Ik heb ook zo'n vrouw, dus als je mijn naam op naaldhakken voorbij ziet rennen weet je wie erop zit..... :clown:

Forumnaam : WaXweazle1976

Xbox GT : WaXweazle1976

Social club : WaXweazle_NL

Headset : Ja

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...