Jump to content

Crew emblem


Caswessels

Recommended Posts

Ik was bezig om een crew emblem te maken en toen ik eindelijk klaar was wou ik hem als emblem gebruiken maar dan staat er wel dat ik kan kiezen maar dan is degene die ik gemaakt had blanko

Kan zijn dat het een paar uur duurt voordat de Rockstar website deze geupload heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben mensen ook hetzelfde probleem als mij?

Er blijft namelijk altijd een vierkant randje omheen zitten.

Ik wil graag een crew emblem maken die mooi op m'n auto's staat, maar zodra je hem op je auto zet ziet het er niet uit!

Iemand enig idee hoe ik de achtergrond transparant zou kunnen maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij de Emblem Editor bent zie je onderaan de ''Rockstar Emblems'' en daar selecteer je er ook een van omdat die allemaal een transparante achtergrond hebben. Als je eenmaal zo'n Rockstar Emblem hebt geselecteerd verwijder je gewoon alle layers en begin je gewoon met het maken van je eigen emblem. Als je klaar bent en hem opslaat is de achtergrond gewoon transparant. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een ieder die graag een crew emblem willen maken even de volgende zoekopdracht bij YouTube invoeren.

GTA 5 crew emblems tutorial

Dan vind je div. filmpjes waarin van a tot z wordt uitgelegd hoe je elk plaatje als crew emblem kan maken.

Veel suc6.

Ze zijn wel hoofdzakelijk in het engels, dus hopelijk is dat geen probleem voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Nope ... das geen probleem. Thanx voor de tip, ga daar morgen dan meer eens uitgebreid voor zitten. Heb dan toch 'n kater, dus .... ben tot weinig anders in staat.

Voor nu ... iedereen 'n fijn, gezellig maar vooral veilig uiteinde gewenst en 'n gelukkig en gezond 2014 voor allemaal !!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...