Jump to content

steeds weer op rang1


Deefert

Recommended Posts

Ik heb een cheat gebruikt. Oke oke straf me maar!:-( .

Eigen schuld dikke bult! Mn rang ben ik dus kwijt maar mn autos en wapens niet. Als ik rp haal ben ik ze meteen kwijt! Iemand een idee hoelang mijn straf gaat duren? Ik betuig spijt meneer de rechter :-).

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je gemeld aan Rockstar Games dat je hebt gecheat? Namelijk is het zo wanneer je het niet meld en Rockstar Games komt erachter dat je in een Cheaterpool wordt gezet. Ik denk dat je straf niet weggaat wanneer Rockstar Games dit heeft gedaan zonder een melding in het spel te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een cheat gebruikt. Oke oke straf me maar! :-( .

Eigen schuld dikke bult! Mn rang ben ik dus kwijt maar mn autos en wapens niet. Als ik rp haal ben ik ze meteen kwijt! Iemand een idee hoelang mijn straf gaat duren? Ik betuig spijt meneer de rechter :-).

Ben je xbox of ps3
Link to comment
Delen op andere websites

En t gekke is dat ik helemaal geen melding van iets heb gehad. Zag gewoon mn rang terug gaan van 210 naar 1.

Het is ook niet heel gek, hé. Wanneer je een cheat gebruikt en sowieso al naar level 210 gaat hoor je van mijn part een ban te krijgen. Ik heb zelf zeer lang gewerkt om mijn level vijftig te behalen, en in die momenten heb ik ook heel veel plezier gehad met mijn oude crew en vrienden.

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja, je doet het nu klinken alsof R* hier schuld aan heeft terwijl jij aan het cheaten bent. Je verziekt hun spel, en het spel van miljoenen andere gamers. Leer ervan, doe het gewoon niet weer dan zal R* je niets doen.

Cheaten is gewoon zo zielig.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen ban ofzo.

Heb dit namelijk zelf ook gedaan.

Ga niet janken van cheater Dit en dat, was tot nu toe 3x mn character kwijt geraakt lvl 23,37 en 32. Vandaar heb ik me met behulp vanndie cheat ff naar lvl 100 gewerkt. Zag ook mijn lvl 100 teruglopen naar 1 met -2 miljard rp ofzo. Je moet helaas wel een nieuw character maken..

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst, het is niet echt slim om te cheaten op GTA:Online en je wordt hiervoor dus ook bestraft door de rockstar community. Ik denk dat jij inderdaad in een zogenaamde cheaterspool gezet bent.

Ze hebben volgens mij jouw RP points op -1000000 gezet ofzo dus dat is een harde weg terug naar level 2. Je kan beter een nieuw account aanmaken..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...