Jump to content

Wat is jou slechtste GTA tot nu toe?


xCrazyShotgun

Wat is jou minste GTA tot nu toe?  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jou minste GTA tot nu toe?

    • GTA III
      6
    • GTA VC
      4
    • GTA SA
      1
    • GTA LCS
      5
    • GTA VCS
      4
    • GTA IV
      6
    • GTA TLaD
      4
    • GTA TBoGT
      1
    • GTA V
      3
    • GTA London 1961
      0
    • GTA London 1969
      1
    • GTA Advance
      3
    • GTA Chinatown Wars
      6
    • Geen 1
      14


Recommended Posts

GTA LCS, ik speelde het vroeger best vaak op de ps2, maar dat was niet mijn beste GTA.

De graphics waren echt slecht, bijna als psp-graphics, je kon niet zwemmen, geen kledingwinkels, bioscopen, restaurant enz.

De game vond ik ook glitchen ik noem maar een voorbeeld: bij de kust van portland zette ik een auto neer, en daar liepen mensen, de mensen liepen er tegen op, en daarna liepen ze het water in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    5

  • Sir_Ballas

    4

  • FcUtreg4Life

    4

  • xCrazyShotgun

    4

GTA V: Games draaien bij mij niet alleen om graphics. Ik heb vanaf GTA III ieder GTA m.u.v. EfLC en Advance gespeeld. GTA draait bij mij vooral om het verhaal en de gameplay op zich. Het verhaal van GTA V vond ik tien keer niks; onlogisch, slechte opbouw, matige personages etc. Had me er veel van voorgesteld, maar helaas zijn mijn verwachtingen niet uitgekomen. Zonde!

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 6 maanden later...
  • 5 maanden later...

Mijn doel in elke GTA game is om 100% te halen zonder cheats of trainers. Tot nu toe is dat gelukt in Vice City, San Andreas, IV en V. Als het mij niet lukt vanwege frustraties, problemen met de controls of andere redenen dan is de game voor mij minder geslaagd. Helemaal onderaan de lijst bungelt wellicht Chinatown Wars. Verschrikkelijk perspectief en verschrikkelijke controls. Ik denk niet dat ik meer dan twee missies gespeeld heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal van GTA V vond ik tien keer niks; onlogisch, slechte opbouw, matige personages etc. Had me er veel van voorgesteld, maar helaas zijn mijn verwachtingen niet uitgekomen. Zonde!

Akkoord. Had veel meer van V verwacht. Spijt van m'n aankoop? Jazeker. :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Na dik 'n jaar ben ik ongetwijfeld van mening veranderd; GTA Advance vind ik op het heden wel 'n belabberde GTA t.o.v. de andere(n).

Ik vond het simpelweg één van de meest zwaar teleurstellende games aller tijden. En tuurlijk heeft dat wel meerdere oorzaken, zoals: De besturing,

het perspectief (Top Down View is helemaal niet voor me weggelegd), de graphics (Grafisch vond ik over het algemeen bagger, anderdeels vond ik het aardig logisch. Tenslotte vond ik de verhaallijn allang nog niet zo meeslepend, maar dat zal wel volkomen aan mij liggen. :clown:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Wel gaaf eigenlijk dat je dat gewoon op een gameboy kan spelen. Kon ik me nog wel herinneren dat ik het "goed van de AI" vond, dat er bij GTA-1 een ambulance kwam als je iemand neerknalde. Toch heel wat anders dan mario bros ofzo, waar je poppetjes alleen in bepaalde patronen ziet lopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...