Jump to content

[2013] Hoe was jouw jaar?


TekaLoca

[2013] Hoe was jouw jaar?  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk cijfer geef je jouw jaar 2013?

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      2
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      6
    • 8
      7
    • 9
      3
    • 10
      0


Recommended Posts

Volgens traditie van NandroDavids in 2011 en 2012:

Het jaar loopt tegen het einde, en volgens goede traditie wordt er dan teruggeblikt op het afgelopen jaar. Hoe heb jij 2013 beleefd? Wat waren de hoogtepunten, en wat waren de dieptepunten? En, wat voor cijfer geef je jouw jaar? Stem in de poll, en licht je cijfer toe door hier te posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn VWO-diploma met hard werken gehaald en begonnen aan mijn studie Technische Informatica in Delft waar ik niet de juiste vakken voor in mijn profiel had zitten. Ik heb dus in de zomervakantie een Wiskunde B cursus moeten volgen maar na hard werken kon ik toch beginnen!

Voor mij was het vooral een productief jaar, maar ik moet zeggen dat door het missen van een complete zomervakantie ik toch wel het randje van een meltdown naderde.

Verder ben ik mijn oma van mijn moeders kant kwijtgeraakt, ben ik mijn kat verloren nadat hij was aangereden en mijn hond is begin September door ouderdom overleden.

Een 6 geef ik het jaar 2013.

Link to comment
Delen op andere websites

9 dan maar. Is haast niks ergs gebeurd in mijn familie/vriendenkring. Gewoon normale schoolweken. Dieptepunt was waarschijnlijk in juli, toen een jongen een meisje die ook op mijn school zat doodgestoken heeft. Verdere tragische dingen kan ik me niet echt herinneren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef dit jaar een kleine zeven. Ik heb een tijdje heel veel problemen gehad met mijn darmen en na een aantal ziekenhuisbezoeken is het toch beter gegaan dit jaar. Ook omdat ik volgend jaar een Examen Engels kan doen, en daarvoor dit jaar veel moest oefenen ben ik toch wel verbeterd dit jaar. Zelf ben ik eigenlijk in een jaar tijd best wel veel opgegroeid. In vergelijking van 2012, ben ik me wat volwassener gaan gedragen.

Mijn registratie hier heeft ook wel een klein beetje geholpen dit jaar. Als ik die Grammar Nazi's niet hier had, dan was ik nog steeds heel slecht geweest in mijn Nederlands :$

Link to comment
Delen op andere websites

9 dan maar. :puh: Ik zit weer met heel veel vrienden in de klas, dat is eigenlijk het leukste wat ik meegemaakt heb. :puh: Voor de eerste keer alleen gevlogen. In een band gekomen en een spetterend optreden neergezet. Gaat prima hier! :D Alles kan beter en daarom geen 10. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij een 8. Ik heb niet zo veel tegengeslagen gehad, ik heb het wel erg druk wat vaak demotiverend werkt, alleen weet ik mij daar door heen te zetten. Beleef veel plezier bij mijn werk en dat is toch een van de dingen die ik naast school het meeste doet, school gaat op zich ook lekker. Prima leventje dus. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het een 8 gegeven. Het is een prima jaar geweest waarbij van alles gebeurd is. Zo nu en dan waren er wat minder goede momenten, maar die blijf je altijd wel krijgen. Natuurlijk kijk ik erg uit naar wat 2014 mij zal brengen. Het zal een uitdaging worden met de eindexamens, maar dat 'beloont' zich weer met het feit dat ik vanaf augustus naar het MBO ga op een school waar al vanaf het begin mijn voorkeur naar uit ging.

Dus ondanks de ups en downs die ik het afgelopen jaar heb gehad ben ik wel weer iemand die vooral vooruitkijkt. Met andere woorden: het verleden is geweest, dus nu richt ik me op wat er nog allemaal gaat komen. En ik weet zeker dat dit goed zal gaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk een prima/heel goed jaar gehad; een diploma behaald en ik ben aan een nieuwe opleiding begonnen waar ik wat meer voor moet doen (drukker) maar die wel ontzettend leuk is met allemaal toffe mensen! Ik weinig 'moeilijke' momenten gehad dit jaar en eigenlijk alleen maar positievere dingen (*klopt af*) en daarom geef ik dit jaar een 8!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een leuk jaar gehad. Ik zit nu in 3 havo en het gaat erg goed.

De zomervakantie was erg leuk en deze vakantie natuurlijk ook.

Tot nu toe geef ik 2013 een 8. Hopelijk blaas ik mijn vingers er niet af met oud en nieuw want anders

Zal die acht toch wat lager worden :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel een dikke 9. Dit jaar geslaagd voor mijn VMBO-T en ik heb in tegenstelling tot hierboven wel geluk in de liefde gehad. Nu alweer bijna 5 maanden samen met mijn vriendin. :) Verder was het niet een heel speciaal jaar, maar er is gelukkig gewoon weinig misgegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...