Jump to content

[2013] Hoe was jouw jaar?


TekaLoca

[2013] Hoe was jouw jaar?  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk cijfer geef je jouw jaar 2013?

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      1
    • 4
      2
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      6
    • 8
      7
    • 9
      3
    • 10
      0


Recommended Posts

Ook ik heb mijn jaar een cijfertje gegeven en ik houd het maar op een 7. Het was een prima jaar met enkele hoogtepunten en natuurlijk ook wat mindere momenten.

+ Zonder probleem overgegaan naar de volgende klas

+ Familie van m'n stiefmoeder eindelijk ontmoet

+ Een maand na die ontmoeting bevond ik me in haar thuisland: Polen, waar ik een fantastische tijd heb beleefd

+ Geslaagd vakantiewerk gedaan gedurende 3 weken

+ Mijn twee stageperiodes waren succesvol (nog 1 periode in maart 2014)

+ Imo mijn beste zomer ooit gehad (door ontmoeting met die familie, zoals ik hierboven al had uitgelegd)

Er zullen vast nog wat positieve dingen gebeurd zijn dit jaar waar ik nu niet direct op kan komen. Nu komen we aan de mindere dingen dit jaar:

- Overlijden van mijn opa (van mijn vader's kant)

- Verminderd contact met mijn vriendin uit Polen

- Vrienden die ik ben kwijtgeraakt doordat ze op het verkeerde pad zijn beland (drugs, alcohol,..)

en dat was het eigenlijk. Ik hoop dat dat nog minder slechte puntjes worden in 2014 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn 2013 een 8 gegeven. :)

Ik heb niet mijn goeie voornemen kunnen realiseren om mijn rijbewijs te halen, maar buiten dat was het een goed jaar. Huis gekocht, inmiddels zover eigen gemaakt dat het echt als thuis voelt. Niet alleen voor mezelf, ook voor mijn zoontje die eens per twee weken bij me is het hele weekend, en ook voor mijn vriendin die er steeds vaker is. Baan gaat top, verbeter mezelf professioneel gezien nog dagelijks, kortom: genoeg om positief over te zijn! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet mijn goeie voornemen kunnen realiseren om mijn rijbewijs te halen

Het wordt echt tijd J.

Mijn jaar was eigenlijk best wel goed; papa geworden van een gezonde dochter, echt helemaal top. Ook op het werk gaat het lekker, nadat 2012 een dipje was. Minpuntjes zijn wel dat ons huis nog steeds niet verkocht is, het fysieke ongemak van m'n vrouw en de ziekenhuisopname van m'n opa. Maar al met al geef ik het jaar een dikke 8.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...