Jump to content

voertuigen in je garage storen die normaal niet kunnen.


julianjwz

Recommended Posts

Er is voor een reden dat deze voertuigen niet in je garage kan 0_0

Noem d'r eens eentje.. ;)

Bij mij is bijvoorbeeld de Rat Loader weg gehaald, vind ik toch best jammer want dat was juist een leuke auto om aan te passen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Er is voor een reden dat deze voertuigen niet in je garage kan 0_0

Noem d'r eens eentje.. ;)

Rockstar Games heeft al met de Paint 'n Spray met GTA III, en de andere GTA's het niet toelaten van het maken van auto's in de Paint 'n Spray. Hun houden graag die traditie, sure. Daar komt bij dat deze petitie alleen is voor Emergency Vehicles en niet voor de Rat Loader. Hun reden is goed, het is voor hun Roleplay. Maar aan de andere kant, er is genoeg te roleplayen om naar de Police Department in Los Santos te gaan om dan vervolgens met de glitch in het politiebureau te komen. Je noemt dan ook dat het jammer is dat de Rat Loader weg is, dat is inderdaad jammer, maar die is weg omdat hij een catagorie viel die helaas niet in de garage mocht.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht enkele update's zou ik zeggen, niet alle auto's zitten in GTA Online. Maar ik denk heus wel dat de rest van de voertuigen zal volgen. Eens de desbetreffende wagens beschikbaar komen voor iedereen (zonder glitch dus), zal dit probleem opgelost zijn. Dat is toch wat ik verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad zonde dat ze mijn mooie sherrifswagen hebben afgepakt. Zulke leuke lampies erop. :erm:

Ik denk dat er echter op een andere manier een oplossing komt voor je ES wensen. Kijk alleen maar naar het grote aantal modificaties daarvoor i vorige GTA's: Rockstar kent zijn fans en hun wensen, die modi volgen echt nog wel voor je roleplay. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...