Jump to content

Reactie van R*?


UberBug

Recommended Posts

Ik vraag mij af of iemand wel eens een reactie heeft gekregen nadat er aan R* een mail is gestuurd of een ticket is aangemaakt?

Zo ja, hoelang heb je op een reactie moeten wachten en was daarmee je vraag/probleem opgelost?

:? :? :? :? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Het duurt vaak een aantal werkdagen (het is net kerst geweest, mindere kans op reactie) tot je reactie krijgt. Ik heb wel eens een ticket aangemaakt en daar reactie op gekregen maar het was meer een 'standaard' reactie en het heeft weinig geholpen. Misschien kunnen wij je wel helpen op het forum met je probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Het duurt vaak een aantal werkdagen (het is net kerst geweest, mindere kans op reactie) tot je reactie krijgt. Ik heb wel eens een ticket aangemaakt en daar reactie op gekregen maar het was meer een 'standaard' reactie en het heeft weinig geholpen. Misschien kunnen wij je wel helpen op het forum met je probleem?

Bedankt voor de aangeboden hulp. De vraag was (ditmaal) in zijn algemeenheid bedoeld en ik was benieuwd of er überhaupt wel door R* gereageerd wordt. Tevens n.a.v. een ticket - ruim een week geleden aan laten maken voor het weghalen van geld ontvangen van een hacker/modder - waar ik (nog) geen reactie op heb mogen ontvangen. Ook in div. topics zie je met regelmaat staan dat spelers geen reactie op mails/tickets hebben

ontvangen. De vraag is dan ook of R* hun spelers serieus nemen en/of zij hun after sales voldoende op orde hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Het duurt vaak een aantal werkdagen (het is net kerst geweest, mindere kans op reactie) tot je reactie krijgt. Ik heb wel eens een ticket aangemaakt en daar reactie op gekregen maar het was meer een 'standaard' reactie en het heeft weinig geholpen. Misschien kunnen wij je wel helpen op het forum met je probleem?

Bedankt voor de aangeboden hulp. De vraag was (ditmaal) in zijn algemeenheid bedoeld en ik was benieuwd of er überhaupt wel door R* gereageerd wordt. Tevens n.a.v. een ticket - ruim een week geleden aan laten maken voor het weghalen van geld ontvangen van een hacker/modder - waar ik (nog) geen reactie op heb mogen ontvangen. Ook in div. topics zie je met regelmaat staan dat spelers geen reactie op mails/tickets hebben

ontvangen. De vraag is dan ook of R* hun spelers serieus nemen en/of zij hun after sales voldoende op orde hebben.

Er zijn duizenden requests voor het weghalen van geld en dit heeft waarschijnlijk op dit moment nog geen prioriteit bij R*, zij willen het probleem waarschijnlijk eerst oplossen om het in de toekomst te voorkomen. Waarschijnlijk zul je met een ander verzoek wel sneller geholpen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...