Jump to content

Minder missies enz ?


flubber

Recommended Posts

Ligt het aan mij, of spelen er tegenwoordig veel minder mensen missies, races enz ? Valt me op dat er veel op elkaar geschoten wordt. En natuurlijk de ontzettend hoge bountys van miljoenen en torenhoge ranks( door de settings te veranderen) leuk :(

Link to comment
Delen op andere websites

Kan maar zo eens kloppen dat er minder mensen missies doen

Doordat iedereen ineens met de miljarden aan kwam zetten hoefde je geen missies meer te doen voor het geld, je kan immers alles ineens kopen

Uit verveling gaan mensen elkaar dus maar neer schieten in de Free Roam ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft wellicht te maken met de hot fix die door R* onlangs gedaan is.

(Door deze hot fix is het overigens o.a. niet meer (voorlopig) mogelijk om de dns servers te beinvloeden voor het ontvangen van veel geld.Tevens zijn de meeste hackers verbannen.)

De invites van vrienden/ crew leden om missies te doen lijkt ook tot (bijna) nul gedaald te zijn.

Dit terwijl ik voor de fix nog regelmatig uitnodigingen voorbij zag komen en de meeste spelers toen ook al voorzien waren van veel geld maar wel graag missies wilde doen.

Ik denk dan ook niet dat dit veroorzaakt wordt omdat spelers veel of weinig geld bezitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel ook graag wat anders dan free roam en kom vaak hetzelfde probleem tegen.

Als ik een random race join is het bijna altijd criminal records. Heeeel irritant ook.

Zelf een race starten en auto invite werkt vaak ook niet.

Ik zit in een crew met 160 Nederlanders en vaak zijn er wel wat online. Dan wil het nog wel eens lukken om een aantal jobs achterelkaar te doen:)

Denk dat je gewoon geluk moet hebben met joinen of hosten .

Maar ook geldt: de grootste "hype" is ook wel een beetje voorbij helaas.

Bewerkt: door wrecklezzdj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...