Jump to content

[V] The Hitlist


PrioX

Recommended Posts

post-94862-0-51762900-1388619973.png

Banner gemaakt door: @TekaLoca

The Hitlist is een nieuw spel die gespeeld wordt op Grand Theft Auto V. Het is de bedoeling dat er bepaalde inwoners van San Andreas omgelegd worden vanwege hun criminele activiteiten. Dit kan bijvoorbeeld over afpersing, moord en diefstal gaan. Maar ook andere criminele activiteiten kunnen hier bij horen.

De persoon die omgelegd moet worden wordt met behulp van een Snapmatic foto en een lijstje informatie beschreven. Je moet dus allereerst een Snapmatic foto nemen van de target voordat de hit uitgevoerd kan worden. Daarna moeten de details nog worden verzameld. De naam van de persoon en zijn/haar criminele activiteiten mag je zelf verzinnen. De locatie waar je de persoon bent tegengekomen moet wel vermeld worden zodat de leden weten waar ze moeten zoeken wanneer ze de persoon willen omleggen.

Alle voetgangers zijn namelijk gebonden aan een vast gebied. Je zal dus altijd een target kunnen vinden wanneer je een tijdje zoekt. Het enige verschil tussen een foto en zijn/haar in-game model kan de kleding zijn. Op de foto heeft de persoon bijvoorbeeld een bril en in-game niet. Zolang de gezichten maar overeenkomen!

Degene die als eerste de target weet te vermoorden moet wel bewijs leveren m.b.v een Snapmatic foto. Dat doe je door een foto te maken van het levenloze lichaam. Zodra je dat hebt gedaan en je hebt de foto in het topic gepost mag je een nieuwe target posten m.b.v het onderstaande lijstje.

[b]Naam target:[/b]
>>
[b]Laatst gezien in:[/b]
>>
[b]Gezocht voor:[/b]
>>
[b]Snapmatic foto:[/b]
[img= hier de link van de foto ]

Regels:

  • Maximaal 3 berichten per persoon per dag
  • Degene die de huidige target als eerst heeft vermoord mag een nieuwe target posten
  • Als je een nieuwe target mag posten doe dat alleen met het bovenstaande formulier
  • De opdrachtgever mag ervoor kiezen om een nieuw doelwit te posten wanneer leden het huidige doelwit niet kunnen vinden (minimaal twee weken)
  • De algemene forumregels zijn hier ook van toepassing

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    49

  • FcUtreg4Life

    31

  • Tommie59

    22

  • Shopke

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb je een kansberekening hoe groot de kans is dat je deze random generated pedestrian gaat treffen in deze exacte outfit? Of is het de bedoeling dat je een ped omlegt met in ieder geval hetzelfde hoofd?

Dat snap ik nog niet helemaal. Verder snap ik wel je concept, zeker leuk! Ik denk wel dat mijn vraag ook bij anderen zal spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een kansberekening hoe groot de kans is dat je deze random generated pedestrian gaat treffen in deze exacte outfit? Of is het de bedoeling dat je een ped omlegt met in ieder geval hetzelfde hoofd?

Dat snap ik nog niet helemaal. Verder snap ik wel je concept, zeker leuk! Ik denk wel dat mijn vraag ook bij anderen zal spelen. :)

Je moet toch deze persoon killen? Welke kleren hij die dag draagt lijkt mij dan niet echt relevant?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is lopen bepaalde voetgangers in bepaalde gebieden. Het enige verschil wat je zou kunnen tegenkomen is bijvoorbeeld de kleding. Mijn target in de hoofdpost heeft op de foto een sjaal om. Maar het zou goed kunnen zijn dan jij hem tegenkomt zonder sjaal (als de persoon, het gezicht, maar hetzelfde is). Dan wordt de hit ook goed gerekend. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Naam target:

>> Ivan Bellick

Laatst gezien:

>> Opium Night Hotel LS Int. Airport

Gezocht voor:

>> Neemt de naam Opium Night iets te serieus, en dealt via de roomservice maaltijden

Snapmatic foto:

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...