Jump to content

[V] The Hitlist


PrioX

Recommended Posts

Naam target:

>> Marvin C. Johnson

Laatst gezien in:

>> Nabij DE stripclub

Gezocht voor:

>> Het illegaal importeren en verspreiden van (nep) Redwood sigaretten. Hiermee loopt de overheid van San Andreas veel geld mis.

Snapmatic foto:

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    49

  • FcUtreg4Life

    31

  • Tommie59

    22

  • Shopke

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet zo snel opgeven... :puh:

Vergeet ook niet dat sommige voetgangers alleen rondlopen op een bepaald tijdstip (kantoormedewerkers lopen bijvoorbeeld alleen tussen 8:00 en 17:00 in de stad).

Weet ik, maar ik heb er letterlijk 2 volle ingameweken rondgelopen/gereden. Dus 14 dagen aaneen, 24 uur per dag. Maar bij mij kwamen er alleen maar zwervers, gangbangers en vrouwtjes voorbij zetten. Tenminste ... in singleplayer. Ik zag vanavond in Online wel 'n neger in pak, maar die had geen bril, geen snor/baard en 'n totaal ander kapsel. Die heb ik dus maar laten lopen. Overigens was dit ook nadat ik al opgegeven had.

Link to comment
Delen op andere websites

Ander outfitje, maar volgens mij is dit 'm. Hij lijkt er iig wel op, zelfde baardje enzo.

0_0.jpg

Let ook op de schotwond in z'n voorhoofd. Execution style en dwars door z'n helmpie heen.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Naam target:

>>Donald -Duck- Jackson (22)

Laatst gezien in:

>>Grove Street - South LS, daar waar hij woont.

Gezocht voor:

>>Jij bedenkt het, hij doet het of geeft er als top dog vd Ballas streetgang opdracht voor. Moord - drugs/wapenhandel - afpersing - overvallen/rip deals etc. etc. Als het maar geld oplevert.

Snapmatic foto:

0_0.jpg

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk hem ik de goeie, had keuze uit 20 lijken. Enige verschil is dat hij een zonnebril op had, baardje is hetzelfde. Helaas schot kunnen maken zodat hij op z'n rug viel. na het eerste schot kwamen z'n homies verhaal halen. En daarna nog de politie ook nog eens.

0_0.jpg

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk hem ik de goeie, had keuze uit 20 lijken. Enige verschil is dat hij een zonnebril op had, baardje is hetzelfde. Helaas schot kunnen maken zodat hij op z'n rug viel. na het eerste schot kwamen z'n homies verhaal halen. En daarna nog de politie ook nog eens.

Alleen daarom al keur ik 'm goed. :D

Volgende voor jou!

Link to comment
Delen op andere websites

Een dame dit keer

Naam:

>>Lynn Fisher aka Svetlana Dragovic

Laatst gezien in:

>>Power street bij FIB gebouw

Gezocht voor:

Het infiltreren van de FIB om zo toegang te krijgen tot bestanden en informatie met betrekking tot de praktijken van Micheal, Trevor en Franklin. De drie heren hebben na de Big Score de woede van de Roemeense Mafia op hun hals gehaald door verschillende personen van de Roemeense mafia buitenspel te zetten. Waaronder de man van Lynn uh Svetlana die een hoge ome was binnen de mafia. Zij zint nu op wraak en hoopt via de FIB tot informatie te komen om de drie heren te stoppen. Wees snel anders heeft ze alle informatie.

Snapmatic Foto:

0_0.jpg

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...