Jump to content

Tweede kans


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Is het jou zelf overkomen en wil je nu advies? ;)

Het hangt ervan af. Groot verschil of het "slechts" zoenen is of seks. Daarnaast hangt het af van de omstandigheden: met wie en waarom (dronken, liefde, vindt hij mij onaantrekkelijk)? Als dat allemaal het gunstigst is, wil ik hem nog wel een kans geven, maar dan hangt het er wel vanaf hoe hij ermee omgaat. Hij moet mijn vertrouwen terugwinnen en dat is absoluut niet makkelijk. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet mijn vertrouwen terugwinnen en dat is absoluut niet makkelijk. nope.gif

En dat is niet bepaald makkelijk bij de gemiddelde vrouw. Been there.

Nee.

Na mijn jaren lange ervaring als forum lid heb ik soortgelijke topics heel vaak voorbij zien komen. En als je dan reageert met alleen "Nee." is het waarschijnlijk wel zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Na mijn jaren lange ervaring als forum lid heb ik soortgelijke topics heel vaak voorbij zien komen. En als je dan reageert met alleen "Nee." is het waarschijnlijk wel zo.

Ik ben pas 13..

Opzich ben ik het met de meest hier wel eens. Echter is het natuurlijk altijd wel een risico. Wie zegt dat diegene als de in dezelfde situatie komt het weer doet. Maar het ligt natuurlijk ook aan de ernst van de misdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Na mijn jaren lange ervaring als forum lid heb ik soortgelijke topics heel vaak voorbij zien komen. En als je dan reageert met alleen "Nee." is het waarschijnlijk wel zo.

Ik ben pas 13..

Je weet maar nooit met de generatie van nu. Ik werk geregeld in een nachtclub en een enkele keer in de maand mag er wat jonger volk naar binnen, als ik die meisjes (12 a 14) zie twerken en weet ik veel wat, kan een 13 jarig jochie ook gewoon vreemdgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Iedereen verdient wettelijk een tweede kans uiteindelijk, alleen wil je wel iemand in je bedrijf hebben die een kind verkracht heeft of iemand vermoord heeft is de vraag. Er zijn bedrijven die subsidie krijgen om dat ex gevangen in dienst te nemen, alleen dan nog gaat het volgens vaak over ex overvallers of ex drugsdealers. Mensen die een kind verkracht hebben of iemand vermoord hebben die zullen denk wel erg moeilijk aan de bak komen in de samenleving.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...