Jump to content
Joriz

2014 wordt een veelbelovend GTA jaar!


Natuurlijk was 2013 al fantastisch voor ons met de release van Grand Theft Auto V en het gratis bijgevoegde Grand Theft Auto: Online, maar 2014 gaat ons weer vele grote titels brengen. Het volgende kunnen we dit jaar verwachten:

GTA Online Heists binnenkort!

Op 15 augustus 2013 was het al bekend gemaakt in de GTA Online Gameplay video dat GTA Online een heist functie zal krijgen waarbij je met vrienden/crew vanuit je appartement een bankoverval kan plannen en daarna op brute wijze kan uitvoeren. Helaas bleek al snel dat enkele modi later zouden komen. Zo kon ik in New York bij het spelen van de developersversie, een week voor de release, niets van de heists zien.

Gelukkig lijkt het er nu dan toch eindelijk aan te komen en hebben de programmeurs van Rockstar Games afgelopen maanden niet stil gezeten om de heists jobs af te maken. Te verwachten is dat we dan ook binnenkort al meer horen over GTA Online Heists.

med_gallery_1_158_183173.jpg

Met je crew of vrienden een bank overvallen!

GTAV Story mode uitbreidingen voorjaar 2014?

De geruchten voor een uitbreiding aan het verhaal van GTA5 kwamen al in november 2013 voorbij. Op dit moment weten we dat er meerdere substantiële uitbreidingen zullen komen waarbij het verhaal van Michael, Franklin en Trevor vol onverwachte avonturen verder gaat. Net zo als GTA4 uitbreiding The Ballad of Gay Tony zorgt dit naast meer missies waarschijnlijk ook voor nieuwe voertuigen, nieuwe muziek en nieuwe wapens. Mijn verwachting is dat we deze eerste uitbreiding in de lente van 2014 gaan zien!

gallery_1_5_30998.jpg

Gerrel Saunders hoopt op een GTAV verhaal in de jaren 80, wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt.

PC/Next-gen versie GTA5 lente 2014?

Na elke grote Grand Theft Auto komt ongeveer zeven maanden later de de PC versie uit. Aangezien de console versie van Grand Theft Auto V op 17 september 2013 uitkwam komt mogelijk de PC versie in april 2014 al uit. Naast dat veel mensen GTAV graag op de PC zien, willen veel fans het ook op de Playstation 4 en Xbox One zien. Enkele bestanden in GTA5 wijzen al naar een PC en Playstation 4 versie. Ook Lazlow 'domme reactie' laatst bij een Amerikaans radiostation is ook een hint. Echter of we GTA5 op meer apparaten gaan zien is helaas puur afwachten aangezien er verder nog geen enkele officiële

bevestiging is.

<!-- PS3 configuration overrides -->
<Item>
<Build>Any</Build>
<Platforms>ps3</Platforms>
<Config type="CGameConfig">

<!-- PC configuration overrides -->
<Item>
<Build>Any</Build>
<Platforms>pc</Platforms>
<Config type="CGameConfig">

<Item>
<Build>any</Build>
<Platforms>orbis</Platforms>
<Config type="CGameConfig">

Een configuratiebestand in GTA5 verwijst naar een PS4- (orbis) en een PC-versie.

Onbekende PS4/Xbox One titel(s) herfst 2014?

Het moederbedrijf van Rockstar Games heeft op dit moment maar liefst 10 next-gen titels in ontwikkeling. Helaas is hier nog veel over onduidelijk en veel speculatie gaande. We weten überhaupt nog niet welke console we moeten kopen en of er titels exclusief voor Playstation 4 of Xbox One worden. Mijn verwachting is dat Rockstar Games ons gaat verbazen met een nieuwe titel (Agent?) en dat de promotie hiervan in de loop van het jaar voor gaat starten. Waarschijnlijk hebben we in de herfst van 2014 een nieuwe Rockstar Games titel te pakken.

gallery_1_5_4216.jpg

Op de

website van het spel Agent staat al jaren 'coming soon'

Kortom 2014 wordt een veelbelovend GTA jaar. Rockstar Games zal ons dus weer gaan verbazen met diverse uitbreidingen en nieuwe titels. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor komend Grand Theft Auto nieuws!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Die uitbreidingen komen wel gewoon voor de xbox 360 neem ik aan? Via disc of zo?

Ik neem zelf aan dat de uitbreidingen gewoon net als de Holiday Gifts en de Beach Bum DLC downloadbaar zijn, of dat deze Uitbreiding gewoon samen in een patch zitten :bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zou mooi zijn als ze ook een pc versie aankondigden! thumbsup2.gif

Goed punt. Ik voeg het nog even toe.

Die uitbreidingen komen wel gewoon voor de xbox 360 neem ik aan? Via disc of zo?

Het is nog onduidelijk hoe groot die uitbreidingen worden. Ik verwacht ze ieder geval als losse download.

Waarschijnlijk komt Rockstar Games ook met bundel pakketten zoals ook met de DLC van GTA4 is gebeurd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarschijnlijk komt Rockstar Games ook met bundel pakketten zoals ook met de DLC van GTA4 is gebeurd.

Dit verwacht ik eerder inderdaad. Ik denk dat Rockstar geld wilt hebben voor die DLC's dus ik denk dat

je ze kan downloaden voor geld of in de winkel met disc.

Kunnen ze ook weer een collector's edition of iets in die buurt maken bij die disc's.

Ik heb persoonlijk altijd liever een disc dan een download.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben heel erg benieuwd naar wat Rockstar Games ons dit jaar gaat brengen! Een uitbreiding voor GTA V is uiteraard weer leuk, maar dan hoop ik wel dat ze het niet zo doen als destijds met GTA IV; dat het zich een hele tijd beperkt tot een bepaalde console. Zelfs als het ineens PlayStation-only wordt, want da's ook niet leuk voor de Xbox-gebruikers. :puh:

Natuurlijk kijk ik ook erg uit naar een compleet nieuwe titel!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...