Jump to content

GTA V Collector's Edition wapens


LolCake

Recommended Posts

Hallo,

Ik zag iets over een Desert Eagle (Pistol .50). Maar die is helaas niet te krijgen zonder collectors editie, als iemand hem heeft kan hij me dan alsjeblieft toevoegen op PSN, want je kan hem volgens mij droppen en dan aan iemand anders geven. Telt dat ook als hacken/cheaten of mag het gewoon?

PS: Hij is gewoon gratis voor mensen met de collectors editie.

PSN: Diedv123

Doei :)

Bewerkt: door LolCake
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij ook voor de Special Edition is aangezien ik hem ook heb. Als iemand hem laat droppen betekent het volgens mij nog steeds niet dat deze wordt unlocked bij de Ammu-Nation ^_^

Dat maakt mij niet uit hoor, hij werkt op handgun ammo het zou wel fijn zijn met een extended clip. (zit je trouwens op ps3?)

Is er nog iemand :(

Ik zou hem heel graag willen

>>> Door Bassieboy35: Triple post samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk-knop'. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen chat,

Als je een reactie wilt zal je geduldig moeten afwachten.

Over de DE. 50 gesproken.

Als iemand hem dropt, kan jij hem überhaupt geeneens is oppakken, daarbuiten is hij buitenom zijn damage extreem sloom. Ik vind het geen fijn pistool in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen chat,

Als je een reactie wilt zal je geduldig moeten afwachten.

Over de DE. 50 gesproken.

Als iemand hem dropt, kan jij hem überhaupt geeneens is oppakken, daarbuiten is hij buitenom zijn damage extreem sloom. Ik vind het geen fijn pistool in ieder geval.

Sorry voor de vele reacties :(

Dat weet ik maar hij is gewoon vet....

Kan je hem echt niet oppakken? :cry:

Bewerkt: door LolCake
Link to comment
Delen op andere websites

je kunt geen DLC wapens krijgen door iemand met DLC te killen en het wapen op te pakken dit is volgens mij gepatched want ikzelf heb geen collecters edition maar ik heb wel de hamer ik vraag me tot op de dag van vandaag af hoe ik er aan ben gekomen

ps de hamer is wel een extreem vet en het beste melee wapen uit GTA V

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt geen DLC wapens krijgen door iemand met DLC te killen en het wapen op te pakken dit is volgens mij gepatched want ikzelf heb geen collecters edition maar ik heb wel de hamer ik vraag me tot op de dag van vandaag af hoe ik er aan ben gekomen

ps de hamer is wel een extreem vet en het beste melee wapen uit GTA V

Je kon vroeger zulke wapens oppakken als iemand dood ging, is nu gepatched en kan dus niet meer. Enigste wat leuk en nuttig is om te hebben, is de hamer. aan de andere dingen heb je niet zo veel..

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt geen DLC wapens krijgen door iemand met DLC te killen en het wapen op te pakken dit is volgens mij gepatched want ikzelf heb geen collecters edition maar ik heb wel de hamer ik vraag me tot op de dag van vandaag af hoe ik er aan ben gekomen

ps de hamer is wel een extreem vet en het beste melee wapen uit GTA V

Je kon vroeger zulke wapens oppakken als iemand dood ging, is nu gepatched en kan dus niet meer. Enigste wat leuk en nuttig is om te hebben, is de hamer. aan de andere dingen heb je niet zo veel..

R* pakt alle leuke dingen van ons af :( Bewerkt: door LolCake
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...