Jump to content

Overzicht van mijn GTA Content


S1LKW00D_

Recommended Posts

Hi Gents,

Wat hulp gevraagd.

Via de social club, en ook dit forum heb ik wat races toegevoegd van anderen, zodat ik deze in mijn online wereld kan zien en kan racen.

Is er een methode om deze races te beheren ? Zodat ik kan zien welke ik heb toegevoegd ? en eventueel makkelijk ook weer van verwijderen ?

Thx voor de hulp, uitleg en tijd

Ger

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis komen die jobs in een playlist terecht. Als je naar je Social Club overzicht gaat en bij GTA V kijkt, zie je linksboven 'GTA Online' staan. Als je daarop klikt, kom je op een pagina terecht. Je hebt het tabblad 'jobs', waar je automatisch op komt, maar ook 'playlists', dat kan je aanklikken onder 'GTA Online'. Als je daarna de zoekopdrachten verfijnt naar 'Me' als publisher, zou je terecht moeten komen op alle jobs die je hebt aangeduid via GTA Online of via Social Club zelf.

Ik heb echter zelf geen missies aangeduid voorlopig en krijg dus niets te zien, ik weet dus niet in hoeverre het allemaal te organiseren en rangschikken is, maar dat zal zichzelf vast uitwijzen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gevonden,

Bij social club, ga je naar Games, daar selecteer je GTA5

Dan tabblad GTA Online, bij JOBS, selecteer je dan "any Publisher", en vink je "only show bookmarked jobs" aan.

Dan een druk op de search knop, en je hebt de races, deathmatches, whatever, die je hebt toegevoegd in je online game.

Vanhieruit kun je dan weer makkelijk een race verwijderen uit je online game

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...