Jump to content

GTA Mobile Modding


Dutchy3010

Recommended Posts

Wel leuk, ben begonnen met GTA Mobile modding. Heb mezelf 100.000$ cash gegeven d.m.v. aanpassing in de main.scm. En heb een car mod gedownload van het internet (helaas is hij nogal bugged, instappen kan niet :puh:).

post-33831-0-09494900-1389104653.png

Wie heeft er nog meer mobile modding geprobeerd? Eigenlijk zijn best wel veel "gewone" mods en tools compatibel met de mobiele versie, omdat de structuur van de files grotendeels hetzelfde is. Chill!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat dit alleen op Android kan? Want volgens mij laat iOS je niet in de mappen en bestanden van applicaties rondneuzen toch? Of misschien met een jailbreak?

Anyways: leuk :D

Nope, dit is met mijn iPhone 4S. Ik heb een jailbreak, maar @Visser23 heeft voor mij getest dat het ook kan zonder Jailbreak. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat dit alleen op Android kan? Want volgens mij laat iOS je niet in de mappen en bestanden van applicaties rondneuzen toch? Of misschien met een jailbreak?

Anyways: leuk :D

Met iExplorer kom je een heel eind. Al is het via Android gewoon gemakkelijker omdat dat lekker open is en je niet via via moet gaan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Met iExplorer kom je een heel eind. Al is het via Android gewoon gemakkelijker omdat dat lekker open is en je niet via via moet gaan werken.

Inderdaad, het kan met iExplorer, maar met iFunBox gaat het nog beter imo.

Hoe doe je hem installeren dan? :$

Ga nu een tut schrijven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook zeker niet moeilijk. Maar goede/leuke SCM mods zijn natuurlijk stuk moeilijker om te maken.

Maar zoals met alles; als je weet hoe het moet, is het niet moeilijk. Vond het zelf aardig lastig om alles precies uit te vogelen. :) Vooral ook: is het hetzelfde als pc versie? Kan je zelfde tools gebruiken? Zijn de mods compatibel? Enzovoorts. Vooralsnog lijkt alles vrij gunstig uit te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer leuk om te zien dat modding ook gaat op de mobiele versies. :tu: Zelf heb ik het nog niet kunnen uitproberen aangezien ik de mobiele versie nog niet heb gedownload op m'n tablet. Werkt het modden ongeveer hetzelfde of komt daar op de mobiele versie veel meer bij kijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...