Jump to content
Joriz

GTA San Andreas Mobiele Trailer nu online!


Daar is hij dan eindelijk! Een speciale trailer voor de release van de mobiele versie van Grand Theft Auto San Andreas. Het spel was al sinds december beschikbaar voor iOS en Android, maar nu zou hij het ook op de Amazon Kindle moeten doen. Vanwege deze speciale reden heeft Rockstar Games zojuist de bovenstaande trailer vrijgegeven. smile3.gif

In het spel maak je kennis met de jaren 90 en de toen ook vele bekende problemen en bekende acteurs. Zo hoor je Samuel L. Jackson (Officer Tenpenny in het spel) door je smartphone heen praten als hij hoofdpersoon Carl Johnson bij zijn zeer corrupte politiezaakjes betrekt, van daaruit raakt Carl Johnson steeds meer betrokken bij de criminaliteit van San Andreas. Mocht je trouwens niet uit een bepaalde missie komen dan kan je altijd terecht op WikiGTA waar we alles van GTA San Andreas, inclusief tips, al voor je hebben beschreven!

Goed nieuws trouwens voor de mensen die modificaties maken. Deze modificaties lijken ook (deels) op smartphones te werken aangezien er een grote overeenkomst in bestanden is!

GTA San Andreas is te downloaden in de AppStore en Google Play voor slechts €5,99! De Windows Phone versie komt er binnenkort aan.

Bron video: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb m gedownload op mn nieuwe iPhone 5S, maar speel het niet. Dat apparaat verfikt bijna na 5 minuten spelen. Zonde.

Omruilen voor een nieuwe? Want zelfs mijn iPhone (de 4s) kan GTA San Andreas prima aan zonder dat hij begint te haperen of dat het toestel heet wordt. Je voelt wel duidelijk na een paar minuten de warmte, maar niet zodanig dat het onmogelijk is hem nog vast te houden. :puh:

Ik denk niet dat hij het letterlijk bedoelt, Tom.

Anyway, ik ga San Andreas misschien toch nog kopen. Heb GTA III en Vice City ook weer binnengehaald en ga zo een 100% savegame erbij gooien. Wellicht zal ik ze zo vaker spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb m gedownload op mn nieuwe iPhone 5S, maar speel het niet. Dat apparaat verfikt bijna na 5 minuten spelen. Zonde.

Omruilen voor een nieuwe? Want zelfs mijn iPhone (de 4s) kan GTA San Andreas prima aan zonder dat hij begint te haperen of dat het toestel heet wordt. Je voelt wel duidelijk na een paar minuten de warmte, maar niet zodanig dat het onmogelijk is hem nog vast te houden. :puh:

Wel weer jammer dat Windows Phone weer wordt gepasseerd, terwijl het OS wel steeds meer aan marktaandeel wint. Wellicht komt daar nog een versie voor. Ben toch benieuwd hoe het speelt op een Lumia 620;)

Huh, hoe bedoel je? Windows Phone wordt niet gepasseerd, maar alleen even uitgesteld. Simpelweg omdat software/een game voor ieder besturingssysteem anders ontwikkeld wordt. Voor Windows Phone is blijkbaar meer werk nodig, maar GTA SA komt wel naar dit OS. Met Android is dat altijd hetzelfde verhaal.

Veel ontwikkelaars geven prioriteit aan iOS, gevolgd door Android en steeds vaker komt daar als laatste ook nog Windows Phone bij.

Sorry, ik had de laatste alinea/zin niet gelezen. My bad.

En toch blijft het jammer dat Windows Phone vaak uitgesteld wordt. Ik snap wel dat iOS en Android veel groter is, maar WP is ook een serieuze speler om de markt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb wel nog een vraagje aan de mensen die hem al hebben (liefst op android): op GTA 3 en Vice City is het zo dat auto's die rondrijden zomaar "opeens" twee meter voor me spawnen. Is dit verbeterd met San Andreas? Want als ik met volle snelheid aan kom rijden is het knap irritant als er steeds auto's recht voor me spawnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb wel nog een vraagje aan de mensen die hem al hebben (liefst op android): op GTA 3 en Vice City is het zo dat auto's die rondrijden zomaar "opeens" twee meter voor me spawnen. Is dit verbeterd met San Andreas? Want als ik met volle snelheid aan kom rijden is het knap irritant als er steeds auto's recht voor me spawnen.

Ik heb GTA San Andreas beide voor Android en iOS en het is ten opzichte van GTA3 een stuk verbeterd, alleen als je bijvoorbeeld 5-6 wanted sterren hebt dan komt dit probleem wél weer terug, ook als je heel hard rijdt en de wegen moeten nog geladen worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb GTA San Andreas beide voor Android en iOS en het is ten opzichte van GTA3 een stuk verbeterd, alleen als je bijvoorbeeld 5-6 wanted sterren hebt dan komt dit probleem wél weer terug, ook als je heel hard rijdt en de wegen moeten nog geladen worden.

Maar het is dus niet zo erg zoals op de vorige.. Dan zal ik daar maar op vertrouwen zeker. Ik haal hem later vandaag nogwel binnen denk ik. Bedankt man :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...