Jump to content

Kwalificatie EK 2016


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

Goeie, maar vertel ons dan eens welke landen volgens jouw groepshoofd zouden moeten zijn, en waarom die dat meer verdienen dan Nederland. Ik zou het on-ge-loof-lijk knap vinden als het je lukt om met een dergelijke lijst te komen, waar Nederland door in pot 2 terecht zou komen.

Dat kan ik inderdaad niet, mede doordat Frankrijk organisator is en er een pak goede voetballanden uit de rest van de wereld komen. Zeker als je vastpint op toernooien zoals Venzio, zou Nederland er moeten staan als groepshoofd. Maar op basis van de laatste wedstrijden zou ik Nederland geen groepshoofd maken. Al was het alleen maar uit principe.

Oja, juist dit nog;

Wat heeft België gepresteerd de afgelopen 10 jaar?

4-2

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • Phoenyxar

    31

  • Dutchy3010

    22

  • SpacyColours

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ja, niet dat Nederland de slechtste van de groepshoofden is, er zitten er veel slechtere tussen. Dan was de FIFA ranking toch iets beter.. :7

FIFA ranking beter? Terwijl ten tijde van de loting de hele ranking weer anders was dan de ranking die ze gebruikten, waardoor de top 8 niet hetzelfde was. Waardoor landen met een hogere FIFA ranking geen groepshoofd werden? Die hele FIFA ranking is gewoon random, willekeurig. Afhankelijk van wel of niet een oefenwedstrijd spelen; ongeacht of ze wonnen...dat snap ik nog niet. Snap dat de Belgen blij zijn met de FIFA ranking, dat zou ik andersom ook zeker zijn, maar het gaat we bij mij echt niet in dat Nederland geen groepshoofd is geworden omdat ze twee oefenwedstrijden hebben gespeeld en gewonnen. Als ze dat niet hadden gedaan had Nederland hoger gestaan. Dan is het toch willekeur? Ook hoe snel alles verandert... Zo erg dat de loting eigenlijk al verkeerd was imo (voor Nederland maakte het overigens niet uit, maar dat ter zijde). Slaat nergens op om zo'n lijst te gebruiken als maatstaf. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Goeie, maar vertel ons dan eens welke landen volgens jouw groepshoofd zouden moeten zijn, en waarom die dat meer verdienen dan Nederland. Ik zou het on-ge-loof-lijk knap vinden als het je lukt om met een dergelijke lijst te komen, waar Nederland door in pot 2 terecht zou komen.

Dat kan ik inderdaad niet (...)

Beetje vreemd om dan te roepen dat het "belachelijk" is dat Nederland groepshoofd is bij de EK-kwalificatie.

Als Oranje speelstad Marseille of Nice heeft ga ik er een mooie vakantie omheen plannen. :tu:

Goed plan! Dan hoeft het van mij niet eens zozeer Marseille of Nice te zijn, een andere stad vind ik ook prima om een keer zo'n eindtoernooi mee te maken. Voorlopig de laatste echte kans, want hoe ze dat EK daarna vorm gaan geven vind ik geen echt EK meer. En de WK's zijn de komende 3 keer te ver weg...

Een mooie afwisseling, op het WK België reekshoofd en op het EK Nederland reekshoofd :)

Nu loop je wel heel ver op de feiten vooruit :7

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Belachelijk is het wel een niet. Mijn mening is dat wanneer Nederland groepshoofd is en in pot 1 beland, ongeacht voor een Wereldkampioenschap of en EK, dat België daar even veel recht heeft om samen met Oranje in pot 1 te zitten.

Zeker nu we als buurlanden even veel voetbalkwaliteiten hebben met een paar kleine details na, en dat de Rode Duivels zich bij de 'Big Boys' als Engeland, Nederland en Frankrijk mag bijbehoren. :7

Eerlijk gezegd vonden (en zal nu nog altijd zijn) dat België op het komend WK reekshoofd is ook zeer "belachelijk".

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...