Jump to content

Kwalificatie EK 2016


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

HOOOOW LICHTENSTEIN HEEFT EEN PUNT HOOW Spanje en Zwitserland op hun bek. :7

Vanavond eerste match voor ons Belgie - Andorra zometeen pinten kopen en dan op groot scherm zien hoe wij 20-0 winnen.

Bewerkt: door DeJarnoxD
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • Phoenyxar

    31

  • Dutchy3010

    22

  • SpacyColours

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor de Nederlanders is het hopen op wat sambavoetbal vanavond, want daar zijn we na die eerdere nederlagen en slecht spel tegen Italië en Tsjechië wel een beetje aan toe. Met mensen als Robben en Afellay moet dat in theorie kunnen, nu de praktijk nog.

Link to comment
Delen op andere websites

EK is dan ook voor amateurs, daar kun je je beter niet vertonen als je op wereldniveau iets voor wilt stellen.

@Phoenyxar twee posts hieronder: sarcasme hè, sarcasme ;)

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Hazard speelt niet wegens een kneuzing aan de teen(zal wel tegen Bosnië spelen), ik vermoed dat Chadli z'n plaats zal innemen. Hij verdient het meer, maar volgens mij past Januzaj beter...Januzaj is qua techniek veel beter dan Chadli.

Link to comment
Delen op andere websites

Chadli is een fantastische speler vind ik, maar ik geef je geen ongelijk. Januzaj zou een interessante zet kunnen zijn, zo'n rustigere match zou hem ook (op "vriendelijke wijze") wat meer rouleren in het team.

EK is dan ook voor amateurs, daar kun je je beter niet vertonen als je op wereldniveau iets voor wilt stellen.

Aangezien het WK niet veel meer is dan het EK + Zuid-Amerikaanse landen weet je ook wel dat die uitspraak niet opgaat.

Natuurlijk wel een interessante uitspraak voor landen die naast een EK-kwalificatie grijpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebeurt niet al te vaak, maar ik ga akkoord met Wilmots. Deze wedstrijd moeten we zo snel mogelijk vergeten. :)

Ben ik nou zo'n pessimist? Nee. Maar 't is Andorra. België heeft niet meer gedaan dan naar verwachting gepresteerd tegen een tegenstander die het woord tegenstander niet waard is. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat 6-0 tegen Andorra een degelijk resultaat is (heb niks van de wedstrijd gezien) want zo vaak gebeurt het niet meer dat de kleinere Europese landen op een monsternederlaag worden getrakteerd. Italië heeft zich trouwens ook flink verslikt in een "kleintje"; 2-1 tegen Azerbeidzjan, met alle goals door één speler, verdediger Chiellini nota bene, is een overwinning, maar wel een om snel te vergeten. Hoewel de rentree van Pirlo natuurlijk wel een mooi moment is voor het voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...