Jump to content

BMX/Skydive crew!


Yoeerii

Recommended Posts

Hoi!

Een van de leuke dingen in GTA vind ik toch wel het stunten met je bmx (bijv. op de mount chiliad) En over andere grote dingen. En op allerlei plekken parachute springen / skydiven!

Nou weet ik dat er vast wel meer zijn die dat leuk vinden. Zijn er actieve spelers (evt. recording) die een leuke crew hebben / zoeken (dan kunnen we er een aanmaken)

Laat maar weten :)

PS: Heb wel een headset, doet het alleen niet. PM me als je me daar bij kan helpen! Het is een simpele BigBen headset.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe actief wil je crew

BigBen wel wat ervaring mee maar heb ik kapot gegooidt omdat die het na 1 week niet meer deed dus heb ik nu headset van 60 euro maar goed geef via pm maar linkje naar jou headset wil ik best helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe actief wil je crew

BigBen wel wat ervaring mee maar heb ik kapot gegooidt omdat die het na 1 week niet meer deed dus heb ik nu headset van 60 euro maar goed geef via pm maar linkje naar jou headset wil ik best helpen

Thanks, zal het zo even doen!

En hoe actief, niet té actief zoals elke dag een uurtje. Maar gewoon op z'n tijd dat het wel leuk blijft! Bedoelde meer zovan, niet van die mensen die 1 keer in de week spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe actief wil je crew

BigBen wel wat ervaring mee maar heb ik kapot gegooidt omdat die het na 1 week niet meer deed dus heb ik nu headset van 60 euro maar goed geef via pm maar linkje naar jou headset wil ik best helpen

Thanks, zal het zo even doen!

En hoe actief, niet té actief zoals elke dag een uurtje. Maar gewoon op z'n tijd dat het wel leuk blijft! Bedoelde meer zovan, niet van die mensen die 1 keer in de week spelen.

actief is elke dag toch wel een paar uurtjes spelen :3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag laatst een filmje dat er iemand met een bmx de halve map overvloog.

Hij sprong van een hoge cliff en deed vervolgens het linker knuppeltje naar achter. Op een bepaald moment dan blijf je zweven en kan je heel ver komen voordat je land. Dat lijkt me wel leuk eens te proberen :)

Bewerkt: door wrecklezzdj
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is wel de vraag hoe je het efficiënt gaat doen. Telkens met je fiets de berg op rijden - en als hij in het water beland een nieuwe moeten kopen en weer naar de berg rijden - is geen doen. Of iemand moet een garage vlak bij kopen met 5 bmx'en en dan wel telkens de berg oprijden. Of iemand die wel bmx'en kan laten bezorgen 5 bmx'en laten kopen. Of je moet iets doen met een een Cargobob etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is wel de vraag hoe je het efficiënt gaat doen. Telkens met je fiets de berg op rijden - en als hij in het water beland een nieuwe moeten kopen en weer naar de berg rijden - is geen doen. Of iemand moet een garage vlak bij kopen met 5 bmx'en en dan wel telkens de berg oprijden. Of iemand die wel bmx'en kan laten bezorgen 5 bmx'en laten kopen. Of je moet iets doen met een een Cargobob etc.

missie maken met bmx's ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is wel de vraag hoe je het efficiënt gaat doen. Telkens met je fiets de berg op rijden - en als hij in het water beland een nieuwe moeten kopen en weer naar de berg rijden - is geen doen. Of iemand moet een garage vlak bij kopen met 5 bmx'en en dan wel telkens de berg oprijden. Of iemand die wel bmx'en kan laten bezorgen 5 bmx'en laten kopen. Of je moet iets doen met een een Cargobob etc.

missie maken met bmx's ;)

Ja ik dacht aan gewoon races, die je dan kan "misbruiken" door niet de race te volgen en met de "props"in de deathmatche creator kan je ook een leuk stuntpark maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...