Jump to content

Michael's Openbaring


Phoenyxar

Recommended Posts

Allen van ons die GTA V hebben gespeeld herinneren zich Isiah Friedlander wel nog. Michael's therapist die altijd en nooit tijd heeft voor Michael's problemen. Eén van de voorbeelden is Sessie 2 waar Michael een plotse openbaring lijkt te hebben, maar Friedlander hem niet laat uitpraten. Het stukje is te zien van 4:10-4:50 in dit filmpje.

Nu, wat denken jullie dat Michael wou zeggen? Want Michael krijgt nooit de kans om deze zin af te maken, er zijn dus geen echte juiste antwoorden. Lijkt wel eens iets leuk om over na te denken. Of om de opdracht wat makkelijker te maken, vul deze zin voor Michael aan:

"I'm just terrified that I'm..."

Eens kijken wat er uit gaat voortkomen!

Link to comment
Delen op andere websites

Uit de context af te leiden denk ik dat hij iets wilt zeggen als dat hij bang is te zijn als alle anderen. Hij wil anders zijn dan de rest, iets met zijn leven.doen.

Precies, dat denk ik ook! En uiteraard laat Friedlander hem niet uitpraten, die is bang dat hij klantje mist. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij wil zeggen dat hij niet anders dan het gewone volk en eigenlijk helemaal niets voorstelt in de maatschappij.

Maar die Friedlander is me toch een beroerde psycholoog!

Gelukkig is hij bij de meeste van ons dan ook dood ;) !

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook wat ik vermoed wat hij wilt zeggen. Iets van "...gonna wake up one day and realise that I'm just one of many standard people in society, blend in with the rest, isolated in my home and anonymous. Nothing to set me apart from anyone, I'll be a nobody amongst everyone."

Het lijkt wel een standaard gedachtengang te zijn, maar Michael had evengoed een plotse openbaring kunnen hebben over iets anders. Creativiteit! :3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij wil zeggen dat hij niet anders dan het gewone volk en eigenlijk helemaal niets voorstelt in de maatschappij.

Dat denk ik ook. Dat hij erachter gekomen is dat hij iets moet gaan doen dat hem anders maakt dan de rest en dat hij anders niks voorstelt in de wereld waar hij in leeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...