Jump to content
Joriz

Negende patch beschikbaar voor GTA Online!


GTAGames.nl afbeelding
Zaterdagmiddag merkte opeens mensen op dat ze een 45 MB grote patch voor Grand Theft Auto Online konden downloaden. De negende patch met versienummer 1.09 lost diverse problemen op voor Grand Theft Auto Online en download automatisch bij het opstarten van GTA5. Helaas maakte Rockstar Games niet direct bekend wat de patch allemaal oploste wat de rest van de zaterdag voor veel speculatie zorgde.
Gelukkig is de change log nu eindelijk bekend en weten we wat er gerepareerd. In het Nederlands vertaald komt het op het volgende neer:
  • Verbeterde anti-cheat maatregelen
  • Oplossing voor diverse GTA$ en RP exploits


Meer dan deze twee punten lijkt de patch officieel niet te vinden. Al schijnen er ook enkel andere kleine details te zijn gerepareerd. Gelukkig weten we wel dat Rockstar Games druk bezig is met uitbreidingen voor Grand Theft Auto V en GTA Online. Zo komt de heists mode binnenkort naar GTA Online waarmee we zelf in groepjes banken kunnen overvallen. Houd GTAGames.nl de komende tijd dus in de gaten, want hier gaan we snel meer over bekend over maken!

Bron change log: Rockstar Games Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nouja, dat ze die game afmaken voordat 'ie in de winkels komt :t

Dotz, ze kunnen niet alles vinden tijden het testen.

een gamer doet vaak dingen die eigelijk niet moet en komt zo soms achter glitch en bugs:)

(springen van een berg, tegen huizen rijden,enz)

theorie is altijd anders dan praktijk.

Bewerkt: door haqa

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kreeg dit afgelopen week in de mail nadat ik een ticket had aangemaakt vanwege gekregen geld. Met deze update lijkt het nu opgelost te zijn, heb nog niet gecheckt of ik daadwerkelijk een deel van mijn geld kwijt ben.

Hi DubbleDutch,

You are receiving this automatic ticket update because you have an open ticket in the Rockstar Support system related to GTA Online modding, cheating, or hacking. We have received a large number of complaints over the past few weeks about cheaters gifting large amounts of GTA$ to others, setting bounty rewards outside game limits, or otherwise attempting to tamper with the GTA Online economy.

We have deployed several hotfixes to prevent this type of activity, and will be adding further cheat protection in future Title Updates as well. Players who willingly cheated to create this illegitimate influx of in-game currency have been separated out from the rest of the population and we are continuing to monitor for suspicious activity. If you were the unwilling recipient of an impossibly large amount of GTA$, you do not need to worry about us taking action against your account. However, please be aware that we will be making community-wide automatic adjustments to players’ account balances to remove the modded money.

At this time, you do not need to do anything further and this ticket will resolve on its own. Thank you for contacting us to report this activity. We look forward to seeing you Online!

If you believe you are receiving this message in error, or your ticket is not about GTA Online cheaters, please feel free to respond to this message and we will address your issue individually. Please note that we are not currently accepting appeals for players banned or in the Cheater Pool for transferring modded cash to others, and we are not able to remove these cash gifts on a case-by-case basis. Account balance adjustments will occur system-wide to undo these gifts.

Rockstar Games

Bewerkt: door DubbleDutch

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

goede update, maar kan het mogelijk zijn dat de skills extreem langzaam gaan sinds de update? hopelijk gaan ze nu het hacken en cheaten aanpakken. zal Gta online een stuk rustiger maken. het is steeds uitkijken dat je niet door een tak word opgeblazen. verder ben ik het eens met Dutch Wesley want je krijgt ineens belachelijk weinig RP en GTA$ voor races.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kreeg dit afgelopen week in de mail nadat ik een ticket had aangemaakt vanwege gekregen geld. Met deze update lijkt het nu opgelost te zijn, heb nog niet gecheckt of ik daadwerkelijk een deel van mijn geld kwijt ben.

Ik heb dat bericht ook gehad, heb mijn geld nogsteeds.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kreeg dit afgelopen week in de mail nadat ik een ticket had aangemaakt vanwege gekregen geld. Met deze update lijkt het nu opgelost te zijn, heb nog niet gecheckt of ik daadwerkelijk een deel van mijn geld kwijt ben.

Ik heb dat bericht ook gehad, heb mijn geld nogsteeds.

Gister weer even gespeelt, en heb inderdaad nog steeds al het geld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...