Jump to content

Enquête Youtube


Nyltje

Recommended Posts

Voor school moet ik een enquête maken en laten invullen. Nou dacht ik dat hier vast wel mensen zijn die een enquête willen invullen. De enquête gaan over Youtube. Graag naar waarheid invullen.

Nyltje.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

oke gedaan.

(bij de vraag of youtube even groot is als google en facebook staat trouwens twee keer hetzelfde antwoord :7)

Bedankt voor het meedoen en bedankt voor het melden, ik heb het gefixt.

*Beveiligd

Bedankt voor het melden, is gefixt! Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Plaatst u weleens een reactie op een Youtube video?

Ik kan dit alleen via explorer, Niet met google chrome. Chrome gebruik ik altijd

en ik ga niet speciaal voor een reactie met explorer inloggen.

Dus reactie's deed ik vroeger heel vaak maar sinds youtube samen met google

account shit doet kan ik dat dus niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ingevuld.

Plaatst u weleens een reactie op een Youtube video?

Ik kan dit alleen via explorer, Niet met google chrome. Chrome gebruik ik altijd

en ik ga niet speciaal voor een reactie met explorer inloggen.

Dus reactie's deed ik vroeger heel vaak maar sinds youtube samen met google

account shit doet kan ik dat dus niet meer.

Geen problemen mee. Met Chrome kan ik ook gewoon reageren op een Youtube-video. Weliswaar via m'n Google-account, maar ik kan wel reageren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook even ingevuld. Een puntje van kritiek is dat sommige vragen geen antwoord hadden dat bij me past. Bijvoorbeeld 'Plaatst u wel eens een reactie op een video?', daar moet je kiezen tussen: altijd, de helft, nooit. Ja ik doe dit regelmatig, maar zeker niet de helft, dus daar had je misschien beter een onderverdeling als 'altijd', 'vaak', 'af en toe', 'nooit' gemaakt. Verder vond ik het wel een leuke enquête hoor. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook even ingevuld. Een puntje van kritiek is dat sommige vragen geen antwoord hadden dat bij me past. Bijvoorbeeld 'Plaatst u wel eens een reactie op een video?', daar moet je kiezen tussen: altijd, de helft, nooit. Ja ik doe dit regelmatig, maar zeker niet de helft, dus daar had je misschien beter een onderverdeling als 'altijd', 'vaak', 'af en toe', 'nooit' gemaakt. Verder vond ik het wel een leuke enquête hoor. knipoog.gif

Helaas kan ik het niet meer wijzigen, want ander hebben 20 mensen niet de keuze gehad om die in te vullen en dan klopt het niet echt meer. Ik kan ook een nieuw topic met alleen die vraag en dan met 'Regelmatig' erbij.

Bedankt voor iedereen die hem al heeft ingevuld! ;D

Ingevuld! Succes met je onderzoek :)

Bedankt! Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook even ingevuld. Een puntje van kritiek is dat sommige vragen geen antwoord hadden dat bij me past. Bijvoorbeeld 'Plaatst u wel eens een reactie op een video?', daar moet je kiezen tussen: altijd, de helft, nooit. Ja ik doe dit regelmatig, maar zeker niet de helft, dus daar had je misschien beter een onderverdeling als 'altijd', 'vaak', 'af en toe', 'nooit' gemaakt. Verder vond ik het wel een leuke enquête hoor. knipoog.gif

Helaas kan ik het niet meer wijzigen, want ander hebben 20 mensen niet de keuze gehad om die in te vullen.

Dat is ook mijn kritische punt. Bij veel vragen zat ik net tussen twee antwoorden in die zelf geen antwoordmogelijkheid hadden. Een puntje om op te letten bij de volgende enquête die je maakt. :puh:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...