Jump to content

Enquête Youtube


Nyltje

Recommended Posts

Ik heb het ook even ingevuld. Een puntje van kritiek is dat sommige vragen geen antwoord hadden dat bij me past. Bijvoorbeeld 'Plaatst u wel eens een reactie op een video?', daar moet je kiezen tussen: altijd, de helft, nooit. Ja ik doe dit regelmatig, maar zeker niet de helft, dus daar had je misschien beter een onderverdeling als 'altijd', 'vaak', 'af en toe', 'nooit' gemaakt. Verder vond ik het wel een leuke enquête hoor. knipoog.gif

Helaas kan ik het niet meer wijzigen, want ander hebben 20 mensen niet de keuze gehad om die in te vullen.

Dat is ook mijn kritische punt. Bij veel vragen zat ik net tussen twee antwoorden in die zelf geen antwoordmogelijkheid hadden. Een puntje om op te letten bij de volgende enquête die je maakt. :puh:

Is het slim om een nieuw topic aan te maken met alleen de vragen van de reactie's en de likes?
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kan ik het niet meer wijzigen, want ander hebben 20 mensen niet de keuze gehad om die in te vullen en dan klopt het niet echt meer. Ik kan ook een nieuw topic met alleen die vraag en dan met 'Regelmatig' erbij.

Het was eerder een tip voor enquêtes die je in de toekomst zou aanmaken, nu is het inderdaad te laat om deze nog te verbeteren. Daarnaast was het ook beter geweest om de stemmen niet anoniem te laten zijn, nu kan je namelijk geen/slechte verbanden trekken tussen de antwoorden. Als ze niet anoniem waren geweest kon je bijvoorbeeld nagaan wat het verschil tussen mannen en vrouwen is, wat het verschil is tussen mensen met en mensen zonder youtube account, ...

Edit @ hierboven: een nieuw topic daarvoor aanmaken zou ik dus niet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kan ik het niet meer wijzigen, want ander hebben 20 mensen niet de keuze gehad om die in te vullen en dan klopt het niet echt meer. Ik kan ook een nieuw topic met alleen die vraag en dan met 'Regelmatig' erbij.

Het was eerder een tip voor enquêtes die je in de toekomst zou aanmaken, nu is het inderdaad te laat om deze nog te verbeteren. Daarnaast was het ook beter geweest om de stemmen niet anoniem te laten zijn, nu kan je namelijk geen/slechte verbanden trekken tussen de antwoorden. Als ze niet anoniem waren geweest kon je bijvoorbeeld nagaan wat het verschil tussen mannen en vrouwen is, wat het verschil is tussen mensen met en mensen zonder youtube account, ...

Edit @ hierboven: een nieuw topic daarvoor aanmaken zou ik dus niet doen.

Okay, ik moest het anoniem doen. (dat was de opdracht)
Link to comment
Delen op andere websites

vraag 1:

ben je een man of een vrouw:

antwoord.

weet ik niet:S

kijk eens in je broek dan weet je het:)

Dat kan ook betekenen dat iemand daar op zijn of haar Privacy (/geen mening) berust. :puh:

Soms wilt iemand bepaalde persoonlijke gegevens niet op het internet plaatsen voor een onderzoek. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ook betekenen dat iemand daar op zijn of haar Privacy (/geen mening) berust. :puh:

Soms wilt iemand bepaalde persoonlijke gegevens niet op het internet plaatsen voor een onderzoek. :)

Ja, want een hacker kan met je geslacht meteen je bankrekening plunderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ook betekenen dat iemand daar op zijn of haar Privacy (/geen mening) berust. :puh: Soms wilt iemand bepaalde persoonlijke gegevens niet op het internet plaatsen voor een onderzoek. :)
Ja, want een hacker kan met je geslacht meteen je bankrekening plunderen.

+ het feit dat de stemming anoniem is...?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ook betekenen dat iemand daar op zijn of haar Privacy (/geen mening) berust. :puh:

Soms wilt iemand bepaalde persoonlijke gegevens niet op het internet plaatsen voor een onderzoek. :)

Ja, want een hacker kan met je geslacht meteen je bankrekening plunderen.

Als dat voor jou een reden is om je privacy hoog in het vaandel te houden... Gelukkig schat ik die kans wat kleiner in :)

Dat kan ook betekenen dat iemand daar op zijn of haar Privacy (/geen mening) berust. :puh: Soms wilt iemand bepaalde persoonlijke gegevens niet op het internet plaatsen voor een onderzoek. :)
Ja, want een hacker kan met je geslacht meteen je bankrekening plunderen.

+ het feit dat de stemming anoniem is...?

Volledig anoniem is het zeker niet. Begin alleen al, dat iedere stemmer een lid moet zijn van dit forum. :*D

wie-is-het-cropped.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...