Jump to content

Mobiele WikiGTA


Joriz

Recommended Posts

post-1-0-52223700-1389790570.jpg

De Nederlandse WikiGTA is vanaf nu op een geselecteerd aantal apparaten te zien in een mobiel jasje. Hierdoor is onze Wiki makkelijker te bedienen op kleine schermen.

De huidige versie is nu nog als test, maar de Engelse WikiGTA moet in de nabije toekomst ook dit mobiele jasje krijgen.

Toch normale versie bekijken?

Klik onderaan de pagina op Desktopweergave

Hierna zie je alle pagina's van de desktopversie.

Typefouten, spelfouten of niet kloppende details over GTA?

Dit onderwerp gaat enkel over de (technische) werking van de mobiele versie van WikiGTA. Voor andere fouten ben je welkom in het foutje gevonden? onderwerp.

Issues melden

Suggesties en problemen kunnen hieronder worden geplaatst.

Merk op dat veel pagina's oorspronkelijk zijn opgebouwd voor desktop PC's. Voor kaarten en tabellen moet je dus mogelijk veel naar links/rechts boven/beneden swipen om ze goed te zien. Dit is niet iets wat we zomaar kunnen veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    8

  • thebig

    3

  • Dotz

    2

  • Michael

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, inderdaad niet zo handig als die weggemoffeld zit, die navigatiebalk

Helaas zit dat bij Wikipedia exact hetzelfde probleem. Enige oplossing die ik kan bedenken is standaard alles uitklappen. Maar dat lijkt me ook niet zo'n mooie oplossing.

Misschien is er een methode om 1 ding standaard uit te klappen, maar dat weet ik niet zeker.

De kaartjes verschijnen maar gedeeltelijl bij mij, ofwel ligt dit aan mijn kleine smartphone

De kaartjes zijn gemaakt voor desktops. Kan je wel naar links/rechts swipen over de kaart om een ander gedeelte te zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, ziet er goed uit! Zat er al met smart op te wachten, omdat de desktopweergave heel irritant is op mobiele apparaten. Daarom ben ik dus erg blij hiermee. Werkt ook heel vloeiend natuurlijk. :) Heb niet het idee dat er iets mis mee is, hoewel sommige spreken van probleempjes. Die tabellen verschijnen bij mij gewoon correct in beeld (of ja, correct... In feite staat alles onder elkaar zegmaar) en ik heb geen last van errors of wat dan ook. Scrollen in kaarten gaat ook gewoon verder. Door m'n iPhone horizontaal te houden, lijkt hij deze verder correct weer te geven.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas zit dat bij Wikipedia exact hetzelfde probleem. Enige oplossing die ik kan bedenken is standaard alles uitklappen. Maar dat lijkt me ook niet zo'n mooie oplossing.

Misschien is er een methode om 1 ding standaard uit te klappen, maar dat weet ik niet zeker.

Me alles uitklappen lijkt me inderdaad niet de oplossing, dan krijg je weer pagina's langgerekte tekst, terwijl je nu kan openklappen wat je nodig hebt.

De kaartjes zijn gemaakt voor desktops. Kan je wel naar links/rechts swipen over de kaart om een ander gedeelte te zien?

Werkt niet, ik kan niets naar links/rechts doen. Ik zie trouwens ook maar de helft van de eventuele tabellen die rond de kaartjes staan (bij bijvoorbeeld vindplaatsen).

Link to comment
Delen op andere websites

Werkt niet, ik kan niets naar links/rechts doen. Ik zie trouwens ook maar de helft van de eventuele tabellen die rond de kaartjes staan (bij bijvoorbeeld vindplaatsen).

Probeer is met een/twee vingers over de kaartjes naar links/rechts te bewegen?

Zo nee. Welke smartphone heb je? welk besturingssysteem heb je (versienummer?) welke browser gebruikt je (versienummer)? en op welke pagina komt het voor (geef een url als voorbeeld)?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...