Jump to content

Mobiele WikiGTA


Joriz

Recommended Posts

WikiGTA is nu volgens Google ook Mobile-friendly :)

Mocht je vinden dat er echter nog wat aan de mobiele versie van onze website wat kan worden verbeterd of op een bepaalde telefoon elementen niet goed laden dan hoor ik het graag. :)

De bovenstaande input hoop ik ook mee te nemen in de volgende versie. Al blijft het bepaalde hoofstukken wel automatisch uitklappen nog iets ingewikkelds is dit iets wat ik zeker voor de volgende versie ga uitzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    8

  • thebig

    3

  • Dotz

    2

  • Michael

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...

Ik zat zojuist vanuit de gedachte wellicht een vraag op het forum op te lossen voor een ander op Wikigta mobile. Het viel me hierbij op dat de daadwerkelijke Walktrough data, d.w.z. pagina's als Missieoverzicht, Missies, 100% Checklist etc. niet heel simpel toegankelijk zijn. Je moet maar net weten dat dit in de gameroot > details (onderaan detailspagina) zit, om er te komen. In het menu wat de pagina laadt zijn deze niet snel te benaderen.

Ik denk dat het bloody awesome zou zijn wanneer je direct vanuit het menu in een lijst met missie-overzichten per game terecht zou komen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...