Jump to content

Op welk platform speel je GTAIII?


Dotz

Platformen GTA  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welk platform speel jij GTA III (het liefst en/of het meest)?

    • PS2
      7
    • PS3
      3
    • PC
      20
    • Xbox
      0
    • Xbox 360
      0
    • iOS
      4
    • Android
      3
    • Ik speel geen GTA III
      2
    • PS4
      1
  2. 2. Op welk platform of platformen bezit jij GTA III?

    • PS2
      14
    • PS3
      7
    • PC
      27
    • Xbox
      0
    • Xbox 360
      0
    • iOS
      7
    • Android
      6
    • Ik bezit geen GTA III
      4


Recommended Posts

GTA III is al op zoveel platformen verschenen, op welke speel jij?

Ik speel op het moment verreweg het meest op de PC, dat is het makkelijkst met mods/screenshots maken/etc, mijn PS2 is bovendien uitgeleend.

Zijn jullie nog verschillen tegengekomen, het enige verschil dat ik ben tegengekomen is de Ghost die een ander uiterlijk heeft op de verschillende versies.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    3

  • .PhoeniX.

    2

  • Michael

    1

  • xCrazyShotgun

    1

Ik speel alles het liefst op PC, de besturing is gewoon veel beter. Schieten kan veel accurater met een muis en rijden kan ik even goed met een controller dan met een toetsenbord en muis, zeker in de nieuwere GTA versies waar je terwijl je rijdt ook rond je kan kijken met de muis. En daarbij heb je ook nog het argument dat je kan modificeren (of kleine fixes toepassen), screenshots kan maken en de kwaliteit ook een pak beter is.

Ik heb GTA III ook enkel op de PC, dus speel hem daar ook het liefst op. Misschien dat ik in de toekomst het eens probeer op mijn Android smartphone, als deze het spel aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het jammer genoeg enkel op mijn Ipod Touch. Ik ben al heel lang opzoek naar GTA III op de PS2 in de originele verpakking (geen platinum dus). Dat is de enige 3D GTA die ik niet bezit voor op een console.

Ik vind hem op Ios wel zeer leuk! Als ik even niets te doen heb, of ergens wacht, haal ik m'n bakje boven en doe ik snel een missietje. Zeer amusant!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op een gegeven moment eens de gehele trilogie, dus ook GTA III, aangeschaft voor de PC. Ik zag ze liggen in de winkel en moest ze gewoon hebben. Een Xbox en een PS2 heb ik niet, dus de PC was voor mij de enige optie, wat GTA III betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb III in ieder geval voor de PS2, misschien dat als ik hem ooit nog vind voor de PC ik hem dan nog wel zal aanschaffen, maar ik ga er niet bewust achter zoeken. Ik vind het nogal vreemd om GTA op een andere platform dan console of PC te spelen, weet echt niet hoe het zou aanvoelen op een SmartPhone.

Link to comment
Delen op andere websites

De PC is voor mij altijd al het beste apparaat om mee te gamen. Ik had vroeger nooit een playstation 1/2, wij hadden een NES. :V

GTA 3 op de PC is voor mij eigenlijk de kennismaking met GTA geweest, wat jaren ervoor had ik wel eens GTA 2 gespeeld maar daar vond ik at the time helemaal niks aan. :puh: Ik heb inmiddels wel een aantal jaartjes een PS2 mét GTA 3, maar die ligt al een tijdje stof te happen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bezit geen Xbox of PlayStation, dus ik speel mijn GTA's meestal op de PC, zo ook GTA III. Ik heb het ooit wel eens op een Xbox gespeeld en een vriend van me heeft GTA III op z'n iPad staan die ik ook wel eens heb gespeeld, maar het is dus voornamelijk de PC waarop ik GTA III speel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde 'm op de PS2, maar heb het spel ondertussen niet meer. Hoewel ik het echt 'n tof spel vind, speel ik geen spellen met zwaar verouderde graphics. daar stoor ik me dan mateloos aan, wat ten koste gaat van m'n spelgenot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...