Jump to content

Special Abilities : welke is de beste?


King-Charles

Recommended Posts

Ik verveelde me en wilde wat doen... Dus ik heb en paar uur getypt en heb ik did!

Bullet time

Michael's special ability. Dit stelt hem in staat tijd te vertragen met vuurwapens.

Pros :

* je kan beter schieten.

* je kan nu aanvallen beter zien.

Cons :

* er is niks bijzonders aan

Improved driving handling

Franklin's special ability. Dit stelt hem in staat tijd te vertragen met voertuigen.

Pros :

* je hebt nu beter grip met voertuigen.

* Maakt je voertuig sterker.

* heeft en veel langere tijd dan de andere abilities.

Cons :

Pfff, eigenlijk weet ik er geen 1... Weten jullie misschien en con? Als je er eentje weet, zeg het in de comments!

Rage mode

Trevor's special ability. Met deze ability kan Trevor meer schade veroorzaken en minder schaden oplopen.

Pros :

* je kan nu klappen overleven van en trein, en gebeten door honden.

* eigenlijk ben je gewoon God!

Cons :

* heeft de kortste tijd dan de andere abilities.

Ik heb alvast mijn Top 3 best abilities gemaakt.

3. bullet time

2. rage mode

1. improved driving handling

Wat is jou Top 3 special abilities? Schrijf het op in de comments!

Als jullie typefouten zien, zeg het me!

Dank jullie wel voor het kijken.

- King Charles

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja alleen de rage van Trevor is leuk en handig in Rampage.

Meer heb ik er ook niet over te zeggen.

Voor dat ik de game had aangekocht twijfelde ik dus of ik die special abilities zou gebruiken en nu, 4 maanden te hebben gespeeld ben ik me er zelfs maar beperkt van bewust dat ze uberhaupt bestaan. De handigste vind ik dus die van Trevor, maar dan enkel eens bij een rampage, voor de rest heb ik er nog nooit eentje gebruikt en al helemaal niet bij een missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Die van Franklin vind ik erg handig als ik iets te snel rij en tegen een auto ga botsen kan ik deze met z'n special ability nog snel ontwijken, die gebruik ik dan ook regelmatig. De rest gebruik ik zelden of nooit.

Een con aan de special ability van Franklin kan zijn dat tijdens races de tijd normaal blijft lopen terwijl je in de slow motion-mode zit. Als je voor records gaat kan je deze tijdens races dus beter niet gebruiken, tenzij het echt niet anders kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik de ability's eigen nauwelijks, dus rank ik ze maar in volgorde van meest gebruikt.

1, Trevor - handig bij de rampages

2, Franklin - bij sommige missies nodig voor goud

3, Michael - nog nooit gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

In GTA V hebben de drie hoofdpersonages ieder hun eigen speciale vaardigheid.

 

  • Franklin: Kan tijdens het rijden slow motion activeren waardoor rijden makkelijker wordt
  • Michael: Kan tijdens het schieten slow motion activeren waardoor richten makkelijker wordt
  • Trevor: Kan ''Rage mode'' activeren waardoor hij meer levens krijgt en vijanden eerder vermoord 

 

Maar welke speciale vaardigheid is de beste en hoe denk jij over de speciale vaardigheden? Deel je mening en ervaring met de speciale vaardigheden! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Topic bestond al, even samenvoegen? 

 

@hieronder , ik wou dit als report verzenden :P. Zodat de plaatselijke mod dat even kon doen Oh well :puh: 

 

Maar voor mij is Franklin's ability het handigste en meest gebruikte. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...