Jump to content

Special Abilities : welke is de beste?


King-Charles

Recommended Posts

20 minuten geleden, Dexist zei:

Topic bestond al, even samenvoegen? 

Excuus, je hebt gelijk. Ook ik moet de zoekfunctie gebruiken :muur:

 

Voeg maar samen plaatselijke mod, ik ben hier namelijk geen moderator meer.  :) 

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V heeft bij mij altijd een bepaalde cool!-karakter gehad wat betreft gameplay. Soms heb je van die momenten dat je je gewoon even een totale badass voelt en de special abilities dragen daar zeker aan bij. Erg leuke toevoeging die het echte game-gehalte wat opkrikt en dat kon GTA wat mij betreft erg gebruiken na GTA4.

Denk dat ik ze allemaal wel chil vond en allemaal ook wel vond passen bij de drie personages. Ik geloof dat ik die van Michael het minst gebruikte, wat betreft bullet-time gaat er eerlijk gezegd niks boven Max Payne.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de vaardigheden van Michael en Franklin het handigst tijdens missies. Ik vond de missies niet zo moeilijk dus de vaardigheid van Trevor heb ik nooit echt gebruikt. Die van Michael vond ik gewoon handig tijdens een gevecht. Het was cool om tijdens vuurgevechten Max Payne te imiteren. :puh: En die van Franklin was echt super chill tijdens races. Alle races zijn zo eenvoudig te voltooien. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ben niet zo'n ster in schieten, dus de ability van Michael zie ik dan wel als het nuttigst. Overigens heb ik er niet zoveel gebruik van gemaakt. Het voegde in mijn ogen niet zoveel toe als dat bij Red Dead Redemption wel het geval was. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Op 24 juli 2017 om 23:12, Bassieboy35 zei:

Ik ben niet zo'n ster in schieten, dus de ability van Michael zie ik dan wel als het nuttigst. Overigens heb ik er niet zoveel gebruik van gemaakt. Het voegde in mijn ogen niet zoveel toe als dat bij Red Dead Redemption wel het geval was. 

Die van RDR met Dead Eye was gewoon tof, hitmarkers zetten en vervolgens rapid fire de hitmarkers raken.

 

 

Persoonlijk vond ik het alle drie niet echt nodig of wat dan ook, de game zelf was lang niet moeilijk genoeg om er gebruik ervan te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...