Jump to content
Bassieboy35

GTA Online: Onderhoud


@_Night-Men_ zei het al in de statusupdates, kijk er even niet raar van op als je over een aantal uur niet op GTA Online kan. Rockstar gaat namelijk bezig met het onderhoud van GTA Online. De GTA: Online servers zullen vannacht om 03:00 (Nederlandse tijd) tijdelijk niet bereikbaar zijn. Het onderhoud zal maximaal een dag kunnen duren. Wat denken jullie dat de werkzaamheden inhouden?

gallery_123064_235_32779.jpg

UPDATE donderdag 1 januari 16:25: Het onderhoud aan Grand Theft Auto: Online is geslaagd en iedereen kan weer spelen als voorheen. Cheaters zullen zien dat een (groot) deel van hun geld is verdwenen. Hopelijk kunnen we nu weer allemaal eerlijk en gezellig tegen elkaar spelen! :)

Bron: Rockstar Games

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Via de Rockstar Games Social Club website kan je de status van je personage bekijken.

Mijn cash is teruggezet naar $520.000, en mijn bank is leeg.

Van een vriend van mij is het geld teruggezet naar $130.013 cash en $121.987 bank.

Wij hadden allebei geld van cheaters gekregen.

Mijn auto's, waaronder mijn geglitchte Khamelion, zijn nog steeds beschikbaar volgens de Social Club.

PS: Weet iemand hoe je 'glitchen' vervoegd?

Ik denk niet dat ze al klaar zijn met het onderhoud en wellicht het geglitchte nog verdwijnt.

ps, ik heb mijn ontvangen illegaal geld namelijk nog....wel

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

cash$526,000

bank$0

BIj mij is het ook weg.

Zal wel een standaard geld bedrag zijn

Edit, kan niet goed zien hoe het men men auto's zit, want er staan auto's in de lijst die ik al lang niet meer heb, maar dat kan door het dupe komen vermoed ik

Bewerkt: door PrutserNL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ps, ik heb mijn ontvangen illegaal geld namelijk nog....wel

Oeps...en nu is ie weer groen... ook mijn geld is terug gebracht...saldo: 4,5 ton.

Ik ben overigens wel benieuwd hoe ze dit beoordelen en waarom er verschillende bedragen overblijven.

Zou kunnen betekenen dat ze een bepaalde back-up terug hebben gezet.

Het is namelijk niet te doen om per account uit te rekenen wat hij/zij nog moet overhouden en dit handmatig aan te passen.

Tevens is er (bijna) geen script te maken om per individu dit geld automatisch aan te passen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

cash$526,000

bank$0

BIj mij is het ook weg.

Zal wel een standaard geld bedrag zijn

Edit, kan niet goed zien hoe het men men auto's zit, want er staan auto's in de lijst die ik al lang niet meer heb, maar dat kan door het dupe komen vermoed ik

Je moet niet naar vehicles gaan maar naar garage.

Daar staan je huidige 10 (of 6 of 2) auto's

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klopt, eindafrekening is er waarschijnlijk nog niet.

Maar ik zie toch wel enig verschil. Sommige idd ca. 5 ton maar ook ca. 2,5 ton($130.013 cash en $121.987 bank)

Tevens heeft de een zijn geld in de cash nog en de ander op zijn bank.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je moet niet naar vehicles gaan maar naar garage.

Daar staan je huidige 10 (of 6 of 2) auto's

Ja daar keek ik ook, daar staan 2 auto's die ik eigenlijk niet meer heb, maar die zijn vervangen door auto's die niet in GTAO horen te zitten, gemod zeg maar. even afwachten dus.

Kan je ook de stats van je 2e charater bekijken? de garage dan?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik had ook geld ontvangen zonder dat ik het wou.

ik had eerst 1.5 mil en nu 550.000 beetje raar dat ik er voor gestraft wordt.

hopen dat het nu beter gaat in het spel !!

Ik vermoed dat je het geld krijg na gelang je speeld.

Want een maat van me is pas lvl 32 en speeld nog niet zo lang en heeft maar 182K terug gekregen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dat geld vind ik nou nog niet zon punt...als het maar niet meer mogelijk is om money te modden...op den duur gaat t geld toch een keer op.

Heb liever dat ze het oplossen dat het niet meer gemod kan worden. Diegene die godmode enz gebruikt hebben mogen wat mij part perma ban hebben.

Verder hoop ik dat ze die "bad sport" alleen instellen voor mensen die kills maken met een tank...maar bv gewoon free roam en mensen opblazen met sticky bombs...komaaan..ff serieus...wat willen ze dan in free roam? dat we hand in hand met elkaar gezellig naar de stripclub gaan?

Ook mogen de heist wat mij betreft van start gaan, ik heb lang genoeg gewacht vind ik! :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is namelijk niet te doen om per account uit te rekenen wat hij/zij nog moet overhouden en dit handmatig aan te passen.

Tevens is er (bijna) geen script te maken om per individu dit geld automatisch aan te passen.

Denk je serieus dat ze alle accounts manueel gaan beoordelen? Er is waarschijnlijk een grote tabel die alle transacties bijhoudt, anders zou het nooit mogelijk zijn om dit te bekijken op Social Club. Die tabel wordt nu gefilterd om alle illegale transacties ongedaan te maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja idd die Bad sport mogen ze wel aanpassen.

Kom er net achter dat bij iedereen die geld onvangen heeft, het geld gereset is.

Maar een vriend van me is al een paar weken niet online geweest en heeft nog 5 miljoen op de bank stan van die lsc glitch:P

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...