Jump to content
Bassieboy35

GTA Online: Onderhoud


@_Night-Men_ zei het al in de statusupdates, kijk er even niet raar van op als je over een aantal uur niet op GTA Online kan. Rockstar gaat namelijk bezig met het onderhoud van GTA Online. De GTA: Online servers zullen vannacht om 03:00 (Nederlandse tijd) tijdelijk niet bereikbaar zijn. Het onderhoud zal maximaal een dag kunnen duren. Wat denken jullie dat de werkzaamheden inhouden?

gallery_123064_235_32779.jpg

UPDATE donderdag 1 januari 16:25: Het onderhoud aan Grand Theft Auto: Online is geslaagd en iedereen kan weer spelen als voorheen. Cheaters zullen zien dat een (groot) deel van hun geld is verdwenen. Hopelijk kunnen we nu weer allemaal eerlijk en gezellig tegen elkaar spelen! :)

Bron: Rockstar Games

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

GTA Online doet het nu gewoon bij mij op de xbox 360

Bij mij is alleen mijn geld weg en nu heb ik $50,000 cash

Maar mijn level is het nog steeds het zelfde

6mUrF.PNG

En mijn game status ook

6mUzJ.PNG

Bewerkt: door YepssNL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

UPDATE donderdag 1 januari 16:25: Het onderhoud aan Grand Theft Auto: Online is geslaagd en iedereen kan weer spelen als voorheen. Cheaters zullen zien dat een (groot) deel van hun geld is verdwenen. Hopelijk kunnen we nu weer allemaal eerlijk en gezellig tegen elkaar spelen! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Cheaters zullen zien dat een (groot) deel van hun geld is verdwenen.

Is dat alles, of is er daadwerkelijk ook een cheaterspool aangemaakt? Ik zag een paar hackers op de R*-site dreigen dat ze binnen een paar minuten toch weer iedereen miljoenen aan GTA-dollars konden geven en dat het niets uitmaakte, ik hoopte dat een aparte pool dit zou tegenhouden.

Of is de beveiliging dermate verbeterd dat ze dit niet meer kunnen doen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Online gamen is (bijna) niet waterdicht te krijgen! Dus als er een paar goede hackers zich inspannen/ druk maken, dan zullen ze heus wel weer een maas in het net (lees: script) vinden.

De zogenaamde hackers die op de R* site aan het dreigen zijn zijn hoofdzakelijk gastjes van een jaar of 14!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beetje jammer dat mijn legaal verdiende geld weg is en ik nog maar 50.000 heb.

Nooit gecheat alleen geld gekregen van hackers. Nu is alles weg maar heb ik nog maar 50k over helaas. Had meer dan 1 miljoen legaal verdiend...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@ Gweur_Neejt_Goot,

Zeg eens eerlijk...hoeveel heb je van dat modded geld uitgegeven? Meer of minder dan dat miljoen wat je legaal verdiend hebt? ;)

Waarschijnlijk meer maargoed...

Iets anders: heeft iemand enig idee waarom ik niet kan GTA'en als ik ben ingelogd?

Zodra ik uitlog kan ik naar de story mode, log ik in en wil ik online gaan doen hangt mn ps3 vast...

Ik kan dus ook niet story mode doen als ik ben ingelogd in ps network.... FTW, dan blijft ie maar laden.....

Bewerkt: door Gweur_Neejt_Goot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Online gamen is (bijna) niet waterdicht te krijgen! Dus als er een paar goede hackers zich inspannen/ druk maken, dan zullen ze heus wel weer een maas in het net (lees: script) vinden.

De zogenaamde hackers die op de R* site aan het dreigen zijn zijn hoofdzakelijk gastjes van een jaar of 14!

Da's waar, maar als ze in een aparte lobby worden gestoken, kunnen ze andere mensen alvast niet meer lastigvallen. Ze kunnen alleen maar geld geven aan iemand die in de server zelf zit. Welke bedragen er rond gaan in de cheaterpools maakt me dan niets uit, zolang ik maar gewoon via online tegen mensen kan spelen die hun geld eerlijk hebben verdiend.

Maar blijkbaar is die cheaterpool er nu nog altijd niet, waardoor samen met de hackers onschuldige mensen op termijn weer met grote bedragen gaan zitten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik had paar mill gekregen van zomaar iemand, heb t gewoon uit gegeven....had niks te verliezen. Ik joinde toen net gta5 :puh:

wat blijkt...ik heb nog maar 50.000 maar wel me 400k appartement met ALLE auto's. Kortom ik mag niet klagen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@ thebig,

Druppelsgewijs zullen de "rotte" appels verwijderd of aangepakt worden. Zie ook de hierboven vermeldde Yepssnl. Eerst heel stoer doen met zijn level 1000 en nu level 1, banksaldo 0,0 en in de cheaterspool of zelfs niet meer online kunnen.

Tevens kunnen ze je voor een zeer lange tijd in een cheaterspool zetten en dus afgezonderd van de eerlijke spelers.

Maar idd...het is en blijft een illusie dan het een geheel " schoon " spel zal worden en blijven.

Maar dat R* er alles aandoet om dit zoveel mogelijk te bereiken is een feit. Ze moeten echter daar ook wel wat tegenover stellen en de eerlijke spelers tegemoet komen. Dit kunnen ze doen door o.a. de verhoudingen tussen het verdienen van geld en de bedragen die je moet neertellen voor al het materiaal terug te brengen. Hoeveel races moet je nu wel niet spelen en het liefst winnen om een Adder te kunnen kopen? Indien ze dat niet doen dan zullen er uiteindelijk ( of wellicht wel snel ) weer hackers actief zijn om aan geld te komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...