Jump to content
Bassieboy35

GTA Online: Onderhoud


@_Night-Men_ zei het al in de statusupdates, kijk er even niet raar van op als je over een aantal uur niet op GTA Online kan. Rockstar gaat namelijk bezig met het onderhoud van GTA Online. De GTA: Online servers zullen vannacht om 03:00 (Nederlandse tijd) tijdelijk niet bereikbaar zijn. Het onderhoud zal maximaal een dag kunnen duren. Wat denken jullie dat de werkzaamheden inhouden?

gallery_123064_235_32779.jpg

UPDATE donderdag 1 januari 16:25: Het onderhoud aan Grand Theft Auto: Online is geslaagd en iedereen kan weer spelen als voorheen. Cheaters zullen zien dat een (groot) deel van hun geld is verdwenen. Hopelijk kunnen we nu weer allemaal eerlijk en gezellig tegen elkaar spelen! :)

Bron: Rockstar Games

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mijn geld is ook teruggebracht van ongeveer GTA$ 446,481,301 naar GTA$222,000.

Garage is natuurlijk wel helemaal getuned, en alle wapens ook gevuld met kogels tot het limiet. Dus ik kan ook nog wel even vooruit :)

Dit ben ik dus vergeten te doen,

Fuck :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Update: http://socialclub.ro...online-cheaters

Heel benieuwd hoe dit uitpakt:

Those who actively engaged in cheating and exploiting the game in this manner will, however, be subject to in-game penalties at our discretion. This may include being placed in isolated cheater pools or banned from GTA Online altogether

Wat zullen ze als maatstaf nemen?

Want er bestaat dus wel een kans dat he tdruk gaat worden in de cheater pool

Bewerkt: door PrutserNL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh dear lord, wel gemeen hoor. Gaan ze heel veel mensen 550.000 geven, en mij maar 331,921 :7

Mij ook maar 392.000

Ach, ik heb nog heel veel auto's en mijn wapens zijn ook gevuld tot het limiet. Ik ben er wel blij mee, heb ook alle kleding dus ik hoef eigenlijk geen zorgen te maken ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh dear lord, wel gemeen hoor. Gaan ze heel veel mensen 550.000 geven, en mij maar 331,921 :7

Mij ook maar 392.000

Ach, ik heb nog heel veel auto's en mijn wapens zijn ook gevuld tot het limiet. Ik ben er wel blij mee, heb ook alle kleding dus ik hoef eigenlijk geen zorgen te maken ^_^

Bij MIj ook teruggezet.

ter vergelijk

Voordat ik die 500.000.000 kreeg hadden mijn vriendin en ik resp. $7.000 en $300.000

Nu hebben we Resp. $196.000 en $386.000. MIjn vriendin is nu level 32 en ik 60, weet niet of dat ook nog iets ermee te maken zal hebben ?

We hebben wel nog onze auto's

Vind wel vreemd dat het geld als Cash staat.... dus als we online gaan meteen ff banken :-)

Maar... al met al.... het spel heeft wel weer in plezier toegenomen, je raced weer voor een doel

Bewerkt: door S1LKW00D_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ff een klein rekensommentje gemaakt.

Je krijgt ongeveer 2.200 GTA$ per speel uur (afgerond).

Niet helemaal juist, ik was 7d 12h 33m online, had 1 miljard gekregen en ben teruggezet naar $0,0, niks dus.

Vannacht verkocht ik even voor 3.00 AM de Adder, en iets later de Z-type, nu staat de Z-type er nog maar de Adder is weg.

Ik kan er makkelijk mee rondkomen als dat zo blijft, alle andere auto's heb ik eerlijk gestolen.

Bewerkt: door Lester62

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En nu het volgende vraagstuk,

Gaat Rockstar nu ook nieuwe auto's en gebouwen toevoegen.

De economie is nu wel weer deels hersteld in de online wereld, en het is weer zo dat je moet "werken" voor je geld, echter de meesten zullen zich wel een appartement hebben gekocht, en diverse auto's. Dus waar ga je het geld dat je nu verdient dan aan uitgeven ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ff een klein rekensommentje gemaakt.

Je krijgt ongeveer 2.200 GTA$ per speel uur (afgerond).

Niet helemaal juist, ik was 7d 12h 33m online, had 1 miljard gekregen en ben teruggezet naar $0,0, niks dus.

Vannacht verkocht ik even voor 3.00 AM de Adder, en iets later de Z-type, nu staat de Z-type er nog maar de Adder is weg.

Ik kan er makkelijk mee rondkomen als dat zo blijft, alle andere auto's heb ik eerlijk gestolen.

Kan best dat het niet overal klopt, heb het bij een aantal uitgerekend en kwam steeds rond de 2.2K uit

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...