Jump to content
Joriz

Rockstar Games gaat de strijd aan met GTA Online Cheaters!


gallery_1_5_159932.jpg

Vandaag is GTA Online in onderhoud waardoor helaas GTA Online de hele dag niet werkt. Maar dat heeft natuurlijk een grote reden. Rockstar Games gaat namelijk de strijd aan met cheaters!

Rockstar Games is namelijk bezig met het verwijderen van al het 'vervalste geld' binnen de wereld van GTA Online. Iedereen die op onschuldige wijze GTA$ heeft ontvangen, maar niet heeft vals gespeeld zal het oneerlijk gekregen geld van worden verwijderd. Verdere maatregelen zal Rockstar Games niet tegen deze spelers uitvoeren!

Helaas zijn er ook mensen geweest die moedwillig hebben gebruik gemaakt van exploits in GTA Online. Deze spelers zullen wel door Rockstar Games worden bestraft. Dit kan onder andere inhouden dat deze spelers in een geïsoleerde cheaterspool terecht komen en niet meer tegen normale spelers kunnen spelen. Ook bestaat er de mogelijkheid dat spelers de toegang tot GTA Online zullen worden ontzegd.

Mocht je een speler tegenkomen die tijdens het spelen gebruik maakt van exploits verzoekt Rockstar Games om deze spelers via de in-game rapporteerfunctie te melden. In het pauze menu kan je via de Online tab spelers selecteren en dan rapporteren voor het gebruiken van exploits.

Rockstar Games zal ook in de toekomst er dus alles aan blijven doen dat het spel op eerlijke wijze leuk blijft. Er zullen dus nog meer patches komen met fixes en uitbreidingen. Houd GTAGames.nl de komende tijd dus in de gaten voor meer GTA Online en GTA Online heists nieuws!

UPDATE donderdag 16 januari 16:25: Het onderhoud aan Grand Theft Auto: Online is geslaagd en iedereen kan weer spelen als voorheen. Cheaters zullen zien dat een (groot) deel van hun geld is verdwenen. Hopelijk kunnen we nu weer allemaal eerlijk en gezellig tegen elkaar spelen! :)

Bron: Rockstar Games newswire

Bewerkt: door Dutchy3010

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik had me gelukkig voorbereid en alle wapens (Die ik tot beschikking heb) gekocht en heb alle Pegasus voertuigen inclusief de Cragobob. Ook heb ik een overvolle garage :)

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had me gelukkig voorbereid en alle wapens (Die ik tot beschikking heb) gekocht en heb alle Pegasus voertuigen inclusief de Cragobob. Ook heb ik een overvolle garage :)

Heel benieuwd of jij ook in de lijst van cheaters en die andere groep slechterrikken staat:P

Want zelf heb ik ook best veel glitchen gebruikt.

Bewerkt: door PrutserNL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind dat ze hier wel goed gehandeld hebben. De mensen die geld hebben gekregen hebben er toch wel profijt van kunnen maken door de duurste voertuigen etc. te kopen. Voor de mensen die geen geld hebben ontvangen is dit ook weer niet helemaal 'eerlijk'.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben al lang blij dat ik geen onsterfelijke characters meer ga zien rondlopen of het risico loop opeens 30 biljoen dollars op mijn account gestort te krijgen (voor alle duidelijkheid: ik ben geen slachtoffer geweest). Dat ik dan geen getunde Adder in mijn garage heb staan met een versnelling, waardoor ik in races met Super Cars altijd een grote achterstand heb, kan me eerlijk gezegd weinig schelen. Dan start ik wel gewoon mijn eigen race met zelf gemodde voertuigen af.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd wat R* allemaal verstaat onder "exploits"

Exploits = Uitbuiten, munt uitslaan, profiteren, voordeel trekken, beroven, ontdoen.

Betekent dit ook dat als jij je garage vol hebt gezet met gepimpte Adders - gekocht van cheaters geld - je ook in de cheaters pool terechtkomt?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd wat R* allemaal verstaat onder "exploits"

Exploits = Uitbuiten, munt uitslaan, profiteren, voordeel trekken, beroven, ontdoen.

Betekent dit ook dat als jij je garage vol hebt gezet met gepimpte Adders - gekocht van cheaters geld - je ook in de cheaters pool terechtkomt?

En voor hoeveel auto's je zoizo verkocht hebt. ik heb bijv. voor 23 mil aan auto's verkocht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd wat R* allemaal verstaat onder "exploits"

Exploits = Uitbuiten, munt uitslaan, profiteren, voordeel trekken, beroven, ontdoen.

Betekent dit ook dat als jij je garage vol hebt gezet met gepimpte Adders - gekocht van cheaters geld - je ook in de cheaters pool terechtkomt?

En voor hoeveel auto's je zoizo verkocht hebt. ik heb bijv. voor 23 mil aan auto's verkocht.

Wellicht alleen als je deze auto's verkoopt? Of wellicht is het straks niet meer mogelijk om deze auto's te verkopen?

Anders zouden ze ook de spelers moeten aanpakken die van dit geld een tank en weet ik allemaal niet meer heeft gekocht.

Wordt het straks druk in die cheaterspool....en zitten er niet zoveel spelers meer in de "gewone" online sessies ;)

FF afwachten maar...voor 3 uur a.s. nacht NL tijd zouden ze klaar zijn...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd wat R* allemaal verstaat onder "exploits"

Exploits = Uitbuiten, munt uitslaan, profiteren, voordeel trekken, beroven, ontdoen.

Betekent dit ook dat als jij je garage vol hebt gezet met gepimpte Adders - gekocht van cheaters geld - je ook in de cheaters pool terechtkomt?

En voor hoeveel auto's je zoizo verkocht hebt. ik heb bijv. voor 23 mil aan auto's verkocht.

Zie dit stukje van de Q&A

Question: Regarding the account balance adjustments, what if I already spent some or all of the money I was given by cheaters? Or what if I transferred it to a second temporary character?

Answer: We have taken all of these factors into account when making account balance adjustments. If you already spent some or all of the modded money you were given, you may find that your account balance after adjustment is lower than it was before you received the counterfeit money. This is correct as you will be allowed to keep the items you bought.

Dus je behoudt gewoon alles wat je gekocht hebt.

Bewerkt: door Da Phoenix

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik moest wel even lachen om R* dat ze in dat bericht zetten dat er een 'klein' percentage spelers cheats en glitchen gebruikt hebben.

Zoizo 80% van men vriendenlijst hebben wel iets gedaan wat officieel niet hoort in GTAO.

OOk fijn dat je alles behoud, dus alle voertuigen van Pegaus ook. heb echt alles gekocht wat mogelijk was in online:P

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...