Jump to content
Joriz

Rockstar Games gaat de strijd aan met GTA Online Cheaters!


gallery_1_5_159932.jpg

Vandaag is GTA Online in onderhoud waardoor helaas GTA Online de hele dag niet werkt. Maar dat heeft natuurlijk een grote reden. Rockstar Games gaat namelijk de strijd aan met cheaters!

Rockstar Games is namelijk bezig met het verwijderen van al het 'vervalste geld' binnen de wereld van GTA Online. Iedereen die op onschuldige wijze GTA$ heeft ontvangen, maar niet heeft vals gespeeld zal het oneerlijk gekregen geld van worden verwijderd. Verdere maatregelen zal Rockstar Games niet tegen deze spelers uitvoeren!

Helaas zijn er ook mensen geweest die moedwillig hebben gebruik gemaakt van exploits in GTA Online. Deze spelers zullen wel door Rockstar Games worden bestraft. Dit kan onder andere inhouden dat deze spelers in een geïsoleerde cheaterspool terecht komen en niet meer tegen normale spelers kunnen spelen. Ook bestaat er de mogelijkheid dat spelers de toegang tot GTA Online zullen worden ontzegd.

Mocht je een speler tegenkomen die tijdens het spelen gebruik maakt van exploits verzoekt Rockstar Games om deze spelers via de in-game rapporteerfunctie te melden. In het pauze menu kan je via de Online tab spelers selecteren en dan rapporteren voor het gebruiken van exploits.

Rockstar Games zal ook in de toekomst er dus alles aan blijven doen dat het spel op eerlijke wijze leuk blijft. Er zullen dus nog meer patches komen met fixes en uitbreidingen. Houd GTAGames.nl de komende tijd dus in de gaten voor meer GTA Online en GTA Online heists nieuws!

UPDATE donderdag 16 januari 16:25: Het onderhoud aan Grand Theft Auto: Online is geslaagd en iedereen kan weer spelen als voorheen. Cheaters zullen zien dat een (groot) deel van hun geld is verdwenen. Hopelijk kunnen we nu weer allemaal eerlijk en gezellig tegen elkaar spelen! :)

Bron: Rockstar Games newswire

Bewerkt: door Dutchy3010

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

vraagje. ken iemand die veel geld kreeg van een hacker,

hij kocht autos, upgrades enzo.

hij houd dus zijn geld, maar word die dan ook na cheater lobby neergezet?

iedereen heeft geld reset is je account gecontroleert dan kan je weer online in

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

OOk fijn dat je alles behoud, dus alle voertuigen van Pegaus ook. heb echt alles gekocht wat mogelijk was in online:P

Ik doelde meer op de LSC glitch die ik veel gebruikt heb, voor 23 miljoen dus

Ik heb ook de glitch gebruikt om een Khamelion te kopen (zonder Collector's Edition) en een Cargobob online.

Ik hoop dat ik die behoud

Betreurenswaardig. Echt triest. Je kreeg zelfs nog geld bij als je onverhoopt negatief kwam te staan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

OOk fijn dat je alles behoud, dus alle voertuigen van Pegaus ook. heb echt alles gekocht wat mogelijk was in online:P

Ik doelde meer op de LSC glitch die ik veel gebruikt heb, voor 23 miljoen dus

Ik heb ook de glitch gebruikt om een Khamelion te kopen (zonder Collector's Edition) en een Cargobob online.

Ik hoop dat ik die behoud

Betreurenswaardig. Echt triest. Je kreeg zelfs nog geld bij als je onverhoopt negatief kwam te staan.

Ik vind het triest dat Rockstar Games zoveel glitches in GTA: Online heeft laten voorkomen.

Ik heb ze allemaal kunnen gebruiken met een standaard PS3 en een standaard disc

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Betreurenswaardig. Echt triest. Je kreeg zelfs nog geld bij als je onverhoopt negatief kwam te staan.

Wat verwacht je dan?

Dat iedereen die geld krijg dat netjes apart zet en er niet aan komt?

99% van de spelers hebben het uit gegeven. dus die 500K is ook weer een soort tegemoet koming.

Omdat er ook spelers zijn die voor dat ze geldkregen meer dan 500K netjes verdiend hadden en er nu dus op achteruit gaan.

R* is er vanuit gegaan dat iedereen het wel gebruikt heeft, zelf heb ik aardig wat miljoenen er door gejaagd.

R* kan dan moeilijk -3.000.000 op de bank zetten, dan kan ik de komende tijd geen kogels kopen dus ook geen missies doen.

Beetje een rare opmerking dus. this dus ook nooit goed wat ze doen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jemig wat ben ik blij zeg, ik stond met mijn geld in de min (iets van -500.000) :7

Nu sta ik dankzij R* weer op 50.000 alleen mijn statistieken kloppen voor geen meter meer, hadden ze dat maar ook gefixt :?

Trouwens, vraag me toch wel af hoe ze dit gaan doen bij de Crews want die leaderboards zijn ook helemaal verkeerd in-game

Bewerkt: door JaggysModz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat iedereen die geld krijg dat netjes apart zet en er niet aan komt?

Ja. Dat heet "moraal". Een eigenschap die heel veel mensen missen, blijkbaar. Mensen die geen geld gekregen hebben en/of het niet hebben uitgebuit worden nu ook gedupeerd door Rockstar Games. Geen geld, geen voertuigen, geen wapens. Niks, niks, niks. Te idioot voor woorden. Dank u wel, Rockstar Games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

geld van 31.100.000.000 naar 50.000 rank is nog steeds 549 en mijn vriend had voor die hacked money 1000 en heeft nu 512.000 klopt iets niet hoor -_-

't is toch logisch dat ze niet alles in een keer 100% kunnen wegpoetsen.. :ch:

ot: Hoop dat ze nog een paar keer zo'n grote schoonmaak doen. Dan wordt het spelletje hopelijk (weer) leuk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik werd samen met een hoop mede clanleden overspoeld met GTA $, wat denk je? Iedereen heeft nu rond de 5 ton, ik heb het nakijken met een miezerige 162k. :7

Ben allang blij dat de biljoenen pleite zijn, nu heeft alles weer lekker nut in Online om te doen. :) Ik kruip dit weekend weer achter de 360 om nieuwe playlists te maken, vind de editor echt geweldig! En nu is het des te meer leuk om te zien hoeveel de playlist spelen opbrengt. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...