Jump to content
Bassieboy35

Nederlanders bouwen hard mee aan GTA5 mod voor in GTA4!


Veel van jullie kennen vast nog wel GTA IV: San Andreas mod of de ViceIV mod, je raadt het al... nu komt er ook een GTA V mod voor in GTA IV. Een mooie mod, onder andere gemaakt door Nederlanders. De mod is echter nog niet uit, die kunnen we als het een beetje mee zit volgende maand verwachten. Dit hangt af als ze de wegen van collision kunnen voorzien. De makers streven er uiteindelijk naar om de map na te maken, voertuigen, wapens en personages toe te voegen. Flitskikker werkt onder andere mee aan deze mod, hij zorgt voor de HUD en de wat meer technische zaken zoals scripting en het installatie- en opstartprogramma.

Ze zijn al zo'n 3 weken met deze mod bezig en dat heeft al het onderstaande resultaat gebracht:



Ben jij ook een mooie mod aan het maken of heb jij een mooie mod gemaakt? Schroom dan niet deze te posten in de

Modding Showroom!

Bron: GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Echt cool dat dit mogelijk is. Al vraag ik me af of zo'n groots project ooit af komt. Vind het al knap dat je er doorheen kan rijden.

Ook benieuwd of de juridische mensen van Rockstar Games hier nog iets van gaan vinden :puh:

Aangezien ze nu een mod maken van een spel wat nog eigenlijk niet uit is (op de PC).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga binnenkort een andere grafischekaart kopen... :7

ZO AWESOME IS DEZE MOD. Alleen heb ik m niet echt nodig, maar ik doe het voor het hebben :puh:

EDIT: Kheb deze op het zelfde kanaal gevonden :)

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga binnenkort een andere grafischekaart kopen... :7

ZO AWESOME IS DEZE MOD. Alleen heb ik m niet echt nodig, maar ik doe het voor het hebben :puh:

EDIT: Kheb deze op het zelfde kanaal gevonden :)

Cool!

Als ik het zo zie (zonder smog/mist) dan lijkt GTA 5 een stuk kleiner :S

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Damn, voor een project dat nog maar 3 weken bezig is, vind ik wel dat ze al zeer ver gevorderd zijn. Het klopt gewoon allemaal, het enige verschil is de slechtere draw distance en textures.

Inderdaad, je ziet meteen hoe flets de kleuren van de textures zijn. Ook de draw distance is gemod volgens mij, maar zonder fog lijkt SA toch een stuk kleiner inderdaad.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt cool dat dit mogelijk is. Al vraag ik me af of zo'n groots project ooit af komt. Vind het al knap dat je er doorheen kan rijden.

Daar ben ik ook benieuwd naar. Dat we over 1 jaar 2 GTA 5's hebben :D

Het ziet er wel erg nice uit iig.

Bewerkt: door NicolaB

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...