Jump to content

Driving school


Rayvano

Recommended Posts

Hallo!

Bij de Driving School heb ik alle opdrachten boven de 70% en ik kreeg een melding dat m'n rij skills omhoog ging, maar ik de drie auto's staan niet voor de Driving school en ik kan niet de Wang Cars bedrijf kopen, hoe moet ik verder?

Groetjes,

Rayvano

>>> Door Hanneswasco: Topic titel van 'Dreiging school' naar 'Driving school' aangepast. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt alleen de drie voertuigen als je de school 100% hebt uitgespeeld. Bij 70% heb je alleen een Super GT, bij 85% krijg je er een Bullet bij en bij 100% de Hotknife. Wang Cars zelf kan je pas kopen nadat Las Venturas bereikbaar wordt; na de missie Yay Ka Boom Boom.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het aanpassen van de titel, ik kon de titel zelf niet meer wijzigen nadat ik het bericht had gepost.

Ik heb missies gedaan in Las Venturas, maar kan Wang Cars niet kopen en heb de missie Yay Ka-Boom-Boom gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Staat er überhaupt een voertuig voor de school (dus in ieder geval de Super GT)? En weet je 100% zeker dat je de school hebt uitgespeeld? Dit kun je even checken door te zien of er overal (op z'n minst) een bronzen medaille staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, er staat een Super GT. Ik heb een iets oudere savegame geladen en de gehele rijschool opnieuw gedaan, heb alles minimaal brons en de super gt. Toen ik uit de school kwam werd ik gebeld en nu kan ik weer verder :)

Had bij die ene opdracht waarbij je over 2 auto's moest springen een kurk gemaakt dmv de linkerkant te nemen en toen naar rechts te sturen, haalde met verbazing daar goud haha

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Hallo!

Bij de Driving School heb ik alle opdrachten boven de 70% en ik kreeg een melding dat m'n rij skills omhoog ging, maar ik de drie auto's staan niet voor de Driving school en ik kan niet de Wang Cars bedrijf kopen, hoe moet ik verder?

Groetjes,

Rayvano

>>> Door Hanneswasco: Topic titel van 'Dreiging school' naar 'Driving school' aangepast. knipoog.gif<<<

je kan wang cars pas kopen na Yay-ka-boom-boom en over de driving school, de hotknife komt bij alles goud, bullet bij alles zilver en de super gt bij alles brons, dus de super gt zou er moeten staan. Bewerkt: door 14569
Link to comment
Delen op andere websites

Het bieden van hulp wordt zeer gewaardeerd, 14569, maar in dit geval was je reactie onnodig. Het topic is 5 maanden geleden aangemaakt en Rayvano heeft aangegeven dat zijn probleem al is opgelost. Lees eventueel de FAQ nog eens door.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...