Jump to content

Wat te doen na het uitspelen van GTA San Andreas?


jasperfce1909

Recommended Posts

Beste Mensen,

Ik speel GTA San Andreas op de ipad, en heb het volledig uitgespeeld, nou had ik iets bedacht waardoor ik nog steeds kon blijven spelen en uitdagingen kon houden. Jullie zouden missies voor mij kunnen verzinnen, alles kan en mag. Ik hoor het graag en snel!

Groet,

p.s Hier kunnen ook andere leden iets aanvragen als ze zoiets willen doen, het is dan wel de bedoeling dat je een foto plaatst!

>>> Door Foreigner97: Prima idee dat dit een topic wordt voor dergelijke suggesties, maar persoonlijk zie ik het nut van een verplichte foto niet in, tenzij dat de enige manier is om je suggestie duidelijk te maken. Bij dezen stel ik dit dan ook niet verplicht, maar het mag uiteraard altijd. ;) Tevens heb ik de titel even aangepast/verduidelijkt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb me wel kunnen amuseren met het zogenaamde role-playing. Dan keek ik rond de Sherman Dam uit naar iets als een Mule, om daarmee vervolgens door heel San Andreas mee rond te tuffen, alsof ik medewerker van het bedrijf was dat stond op dat busje. Met als uitdaging om zo min mogelijk schade te verkrijgen aan mijn busje en dus netjes te rijden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...