Jump to content

Grand Theft Auto: San Andreas Collectible Gear nu verkrijgbaar bij Rockstar Warehouse


Michael

Recommended Posts

actual_1389388847.jpg

Rockstar Games heeft een aantal nieuwe item's aan de gloednieuwe lijn toegevoegd. Kijk hieronder voor de nieuwe item's.

actual_1389631676.jpg

actual_1389388885.jpg

actual_1389634925.jpg

actual_1389388907.jpg

actual_1389388927.jpg

actual_1389388943.jpg

actual_1389388966.jpg

Daar zitten echt geweldige (en nieuwe) item's van Rockstar Games tussen. Een zeer mooie manier om de tiende verjaardag van San Andreas te vieren. Sommige item's zijn limited edition. Probeer dus zo snel mogelijk eens Rockstar Warehouse te bezoeken

:)

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf dat je dit even meldt, Asphyxiated! Ik ben persoonlijk ook niet zo'n fan van dat motief, maar goed, ieder z'n smaak. Verder zit er voor mij niet bijster veel interessants tussen, alhoewel die Kubrick-figuurtjes wel komisch zijn... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat R* zich niet schaamt om 43.- te gaan vragen voor slechts 6 lego poppetjes.

En dan maar raar vinden dat iedereen zijn geld op GTA Online gaat hacken, niemand is gek om zoveel geld bij te leggen voor zoiets kleins (money/lego poppetjes)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het zijn dan ook collector's items met een vrij beperkte oplage. Als ik het goed heb hebben de vorige GTA's ook allemaal een gelijkaardige Kubrick-set gehad.

Ik vind het ontwerp op de bandana trouwens best goed, alleen is het jammer dat het op de zak zo veel herhaald wordt. Herhaling zorgt altijd voor een monotoom effect. De T-Shirts zijn me niet speciaal genoeg om er naar te gaan kijken, in mijn mening blijft de beste toch die van TBoGT. Dat was een prachtig T-shirt.

Link to comment
Delen op andere websites

Verdomme! Wilde juist nèt het echte iFruit hoesje gaan bestellen voor m'n iPhone 5S. Deze was laatst gelanceerd kort na de release van GTA V. Is deze niet meer te koop maar vervangen door het nieuwe San Andreas bandana-achtig hoesje. Hmm.. zonde, want die vind ik wat minder. Even over nadenken. Trouwens, heb even gekeken, maar wat een prijzen zeg.. Komt er overal ook nog eens 7,95 verzendkosten bovenop.. :7 Maar 't zijn wel hebbedingetjes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...