Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Freestyle - Winnaar: Silverbyte


Silverbyte

SOTM  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft de Signature Of The Month gemaakt?

    • .Whoopdidoo. [img]http://i41.tinypic.com/2d1vhmp.png[/img]
      9
    • Asphyxiated [img]http://oi39.tinypic.com/2ut26xf.jpg[/img]
      1
    • Silverbyte [img]http://i.imgur.com/aprdgGT.png[/img]
      10
    • Ymosky [img]http://i41.tinypic.com/4fzhas.png[/img]
      7


Recommended Posts

.Whoopdidoo.: Een mooie signature. De kleuren springen er lekker uit en het effect met de scherpte vind ik echt iets hebben. Je render vind ik er echter niet helemaal geslaagd, evenals de tekst.

Asphyxiated: Het idee vind ik leuk, alleen door slechts het dak van de auto weer te geven krijg ik het gevoel dat de signature incompleet is. Alsof de rechterbovenhoek van een wallpaper is afgeknipt.

Silverbyte: Het ziet er prachtig uit, al weet ik eerlijk gezegd niet waar ik naar kijk. Wel voelt het als één mooi geheel en daarom heb je met een kleine voorsprong op .Whoopdidoo. mijn stem gekregen.

Ymosky: Goed je hier weer terug te zien! Eigenlijk zou jouw signature een laadscherm bij GTA:IV moeten worden. Hij ziet er goed uit, maar ik vind hem niet spectaculair genoeg om er hier met de winst vandoor te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Whoop: Een mooie, alleen vind ik de tekst (Die letters dan) een nadeel.

Michael: Ik vind het eigenlijk gewoon 3 GTA artworks over elkaar geplakt.

Silverbyte: Een mooie kleuren combinatie!

Ymosky: Een daad die in de stad in de achtergrond te veel gedaan word, en daarom een mooie keuzen.

Mijn stem gaat naar: Ymoky

Link to comment
Delen op andere websites

Gezien het hier gaat om de Signature of the Month lijkt het mij dat de forumregel:

  • Handtekening: maximaal 500x150 pixels, maximaal 150 kilobyte

Nog steeds van toepassing is?

In dat geval:

.Whoopdidoo.: Je signature is 10px te hoog.

Asphyxiated: De nét iets uitstekende spoiler vind ik een leuk detail, maar er zit te veel donker (zwart) in de afbeelding voor een Vice City signature. Als je het zwarte transparant gemaakt had, had je denk ik mijn stem.

Silverbyte: Je signature is 50px te hoog.

Ymosky: Ontzettend gaaf gedaan zo, artwork en ingame shots combineren. Ook goede effecten gebruikt!

Ymosky heeft mijn stem! smile3.gif

>>> Door Silverbyte: Het inzenden van signatures die de 500x150 pixels en 150 kilobyte overschrijden is gewoon toegestaan. Deze restricties gelden voor het instellen van afbeeldingen in je handtekening en slaan niet per definitie op signatures die op het forum gepost worden.<<<

emo.gifemo.gif Wat een kolderredenering. De volgende keer zal ik een zelfgemaakte bureaubladachtergrond à 5760x1080 pixels inleveren...

>>> Door .Levi.: SOTM regel: Een signature mag maximaal 500*200 pixels zijn. De grootte in het aantal KBytes maakt niet uit.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Vier mooie inzendingen. Die van Whoop heeft erg mooie effecten, de achtergrond is dan ook zeer geslaagd. Net zoals Thundercover vind ik ook dat de tekst en de render niet genoeg ingeblend zijn, of hoe dat ook mag heten. Het lijkt teveel alsof ze er op geplakt zijn, minder scherpe randen en overlopende effecten zouden hier niet misstaan. Maar verder echt een zéér mooie sig, ik wist niet dat je dit zo goed kon!

Extreem zijn sig vind ik een beetje te simpel, een signature hoeft niet altijd vol effecten te zitten, maar met de concurrentie die hij in deze SOTM heeft vind ik de sig toch iets té gemakkelijk.

Silverbyte zijn inzending vind ik gewoon top. Ik moest er even naar kijken om te snappen dat het schoenen zijn die er op staan, maar het contrast is gewoon zó perfect dat het niet uitmaakt wat er op staat. :puh:

Ymosky heeft ook een relatief simpele signature gemaakt, maar wel met een eigen gemaakte panorama-screenshot uit GTA IV, waardoor hij ook aan originaliteit wint. Desalniettemin vind ik de effecten-signatures van Silverbyte en Whoop wat mooier.

Mijn stem ging uit naar Silverbyte.

Link to comment
Delen op andere websites

Lastig, lastig...

.Whoopdidoo. z'n signature ziet er gaaf uit, alleen mis ik het geheel een beetje. De effecten en kleurencombinatie vind ik er puik uit zien, alleen vind ik net als de paarse heren boven mij de render iets te weinig 'geïntegreerd' in het beeld, om het zo maar te zeggen. Desondanks vind ik het knap gedaan!

Ook Asphyxiated heeft prima werk geleverd: simpel, maar overzichtelijk en mooi. Echter is dat zwarte vlak wat de rest van de afbeelding opvult wat jammer: dat haalt het effect wat weg. Had het wat lichtroze gedaan (een beetje in dezelfde Vice City-sfeer), dan vond ik hem meer geslaagd.

Ymosky heeft ook een relatief simpele signature ingeleverd, iets wat ik in de regel wel kan waarderen. De signature ziet er dan ook prima uit, al mis ik een beetje het Wow!-gedeelte. De signature is wat gewoontjes en niet echt levendig. Wel origineel gedaan met de ingame achtergrond en de artwork op de voorgrond, en de gave effecten in de lucht!

Mijn stem gaat tenslotte uit naar Silverbyte. Het tafereel ziet er mooi uit, en de effecten zijn gewoonweg briljant uitgevoerd. Vooral die 'lichtflitsen' in het midden vind ik er super uitzien, dus vandaar dat Silverbyte ook mijn stem ontvangt.

Leuke inzendingen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat te twijfelen tussen 1, 3 en 4, maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor 1, omdat ik de effecten wat mooier vind en dat de effecten meer passen bij het plaatje dan bij de effecten van de andere plaatjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Zat te twijfelen tussen 1 en 3, 2 vindt ik iets te simpel tegenover 1 en 3 en dat had ik ook een klein beetje voor 4 maar die vond ik ook goed, maar niet goed genoeg voor 1 en 3.

Mijn stem gaat uit naar....... 1! De kleurtjes zien er gelikt uit, alleen de soort van tekst is dat wat minder. Maar nog steeds is ie mooi! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Al maar liefst 22 stemmen! :tu:

Maar ik zou graag ook nog wel wat meer reacties willen zien! (ik denk dat ik dat ook namens de andere deelnemers zeg!) Wat vind je mooi of misschien juist wel vreselijk lelijk aan de signatures die wij gemaakt hebben? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die van Whoop lijkt me echt recht uit een tutorial te komen, ik zou 'm zo nog kunnen vinden, dus dat is wat spijtig. (excuses als ik me vergis)*

Die van Asphyxiated... Voor het thema zou ik het doen, maar verder vind ik het gewoon wat te simpel... Simpel is goed, daar niet van, maar er zit nogal weinig in.

Silverbyte: wat een ongelofelijk werkje, echt knap! Alleen de grote vind ik echt een enorm minpunt, wat me dus ook eeen beetje gemengde gevoelens geeft over een signature met toch zoveel potentieel.

Dan komen we bij Ymosky, die dan ook mijn stem verdiend heeft. Ook zijn signature is erg simpel, maar geslaagd. Volgens mij heeft hij die panoramafoto zelfgemaakt, en dat vind ik dan ook een pluspunt.

*

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

De plaatjes van .Whoopdidoo. & Silverbyte zien er grafisch mooi uit. Ik had voor het plaatje van Ymosky gekozen, als het mooie uitzicht niet geblokkeerd werd door 2(/3) personen. Die van Asphyxiated vind ik een beetje vreemd, alsof je een bovenhoekje van een plaatje ergens uit knipt.

Ik zie niet zo veel in het plaatje van Silverbyte, dus gaat mijn keuze naar .Whoopdidoo..

Link to comment
Delen op andere websites

Door omstandigheden heeft de officiële uitslag van deze SOTM even op zich laten wachten, maar het lijkt erop dat ik met een nipte voorsprong op .Whoopdidoo. de winnaar van deze maand ben.

Iedereen bedankt voor het meedoen en het stemmen, we zien jullie graag volgende maand weer!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...