Jump to content

.Whoopdidoo. Vs Asphyxiated - Stemmen t/m 27 januari


.Sharingan

Recommended Posts

Morgen is het precies een jaar geleden sinds mijn laatste battle. Dus hoog tijd puh2.gif

Onderwerp: Gaming/Anime

Soort design: Signature

Size design: 500x200 of kleiner

Render: Eigen keus

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering:Z.S.M

Opmerking:

Goodluck ^^

Edit, dat fail in topic titel clown.gif

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar .Whoopdidoo.. Qua setting (Ghost Recon?) heb je bij mij al een streepje voor. Ik ben geen fan van stocks (je kunt zo weinig naar mijn gevoel), maar over het geheel gezien is het een prima signature. De C4D-effecten hadden wel wat minder random gemogen, meer in een flow. De signature van Asphyxiated doet me enorm denken aan de oude tijd, waarin brushes nog een pre waren. Het voelt voor mij echter alsof de signature nog niet helemaal af is. Daarnaast valt de background wat weg van de render, iets meer contrast zou denk ik beter staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de ballen verstand van het hele PS-gebeuren, maar mijn stem gaat naar Whoop. Het komt meer over als een geheel dan die van Asphyxiated. Daarnaast vind ik die ook wat gewaagder: anime lijkt mij makkelijker dan wat Whoop heeft gemaakt. Bij Asphyxiated vind ik dat blauwe op de schouder er ook wat vreemd uitzien.

Ah, volgens Teka is dat blauwe de Statue of Liberty.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Het kleurgebruik van Asphyxiated z'n signature vind ik al een pluspuntje: de verschillende tinten blauw zien er tof uit en passen mooi bij de render. Ik vind de render die is gebruikt echter niet zo heel mooi en zoals _Night-Men_ hierboven aanhaalt ziet die blauwe vlek op de schouder van het tafereel er een beetje vreemd uit. Asphyxiated heeft prima werk geleverd als je het mij vraagt, maar ook mijn stem gaat uit naar .Whoopdidoo.. Uitgaande van mijn eerste indruk spreekt die mij al meer aan. De render is wat mooier en bovendien minder overheersend. Daarnaast is de achtergrond gaaf gedaan, enigszins vervagend. Dat spreekt mij wel aan, zeker in combinatie met de kleuren die in overeenstemming zijn met de render.

Link to comment
Delen op andere websites

In eerste instantie wou ik nog neutraal blijven, maar ik doe toch maar mee:

Asphy: Ik vind je signature heel tof. Ik heb dan niks met anime, maar dan ook helemaal niks, maar dat maakt niet uit. Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt heel mooi. Je hebt die kerel ook voor een deel goed kunnen inblenden in de achtergrond. Helaas als je dan eventjes naar boven kijkt, lijkt die er dan weer gewoon opgeplakt (randjes). Ook dat blauwe aan z'n schouder (zoals _Night-Men dat al zei) vind ik maar slordig geplaatst.

Al bij al vind ik het wel een fijne signature, maar als je in de details gaat kijken zie je dat het beter kan.

.Whoopdidoo.: Ik vind je signature nagenoeg perfect. Dit is echt iets dat ik zelf nog zou dragen, alleen heb ik (net als met het anime van Asphy) niet veel meer met oorloggames/soldaatjes(/wat dan ook).

Het geheel van je signature is gewoon mooi.

Ik kan hier moeilijk iets slecht over vinden behalve misschien de rand aan de boven - en onderkant. Die zou ik weggelaten hebben.

Mijn stem gaat naar .Whoopdidoo.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat uit naar .Whoopdidoo. Ik geloof dat je een signature van Call Of Duty Black Ops 2 is? Maar ik vindt je signature gewoon wat gewaagder vinden, wat hier boven ook soms wordt gezegd. Het enigste ''minpuntje'' is dat je boven en onder kleine zwarte randjes ziet, wat TekaLoca ook al zei. Maar voor de rest een top signature! :tu:

Die van Asphyxiated vindt ik ook heel erg mooi, alleen vindt ik dat op die schouder/nek een beetje raar, is dat water of iets in die richting? maar het is ook een mooie signature maar die van Whoop vindt ik toch iets beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...