Jump to content

Welke radiozender van San Andreas vind jij de beste?


Twedeldie

Welke radio vind jij het best?  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke radio vind jij het best?

    • Playback FM
      0
    • K-Rose
      4
    • K-DST
      11
    • Bounce FM
      0
    • SFUR (San Fierro Underground Radio)
      4
    • Radio Los Santos
      6
    • Radio:X
      6
    • CSR (Contemporary Soul Radio)
      1
    • K-Jah Radio West
      0
    • Master Sounds 98.3
      1
    • West Coast Talk Radio
      0
    • User Track Player
      2


Recommended Posts

K-Rose, presentratrice Mary Beth maakte me altijd aan het lachen. Daarnaast favoriete zenders omdat er classics zoals "Queens of Hearts" en "Three cigarettes in the ashtray" altijd lekker hard door mn speakers schalden!

Na K-Rose komt Radio X en SF-UR, heerlijke onzin bij die laatstgenoemde!

Link to comment
Delen op andere websites

SFUR, met afstand de zender waar ik het vaakst naar heb geluisterd. Zodra ik in/op een voertuig stapte, was het eerste wat ik deed die zender opzoeken. Heerlijke muziek op een relaxte manier door Hans (what's in a name) Oberlander aan elkaar gepraat.

Link to comment
Delen op andere websites

In de poll heb ik gestemd op Radio Los Santos omdat dat voor mij gewoon het meest passend radiostation is voor San Andreas. Het past er gewoon bij :puh:

SFUR heb ik ook wel vaak naar zitten luisteren dus eigenlijk zijn deze 2 mijn favorieten. Helaas kan je slechts 1 radiostation hebben als favoriet.

Link to comment
Delen op andere websites

voor Radio:X gekozen, zat nog te twijfelen tussen deze en KDST, maar het is deze geworden omdat dit iets ehm, "snellere" rock is. :puh:

Dit.

omdat er classics zoals "Three cigarettes in the ashtray"

Als dat lied er op komt dan verander ik meteen van zender. De rest van de tracks op K-Rose valt nog wel mee, maar juist deze vind ik echt vreselijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Voor mij heeft San Andreas overduidelijk en verreweg de beste soundtrack van alle spellen. Het leuke is dat elk radiostation eigenlijk wel mooie nummers er tussen heeft zitten; veelal lekkere deuntjes met simpele teksten die je bijblijven. Voor mij zowel K-Rose als K-Jah West, Radio LS en KDST.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat ik niet meerdere keuzes kan kiezen. Ik vind K-DST, Radio X en Bounce FM echt geweldige zenders. Als ik er per sé een moet kiezen wordt het K-DST omdat ik dat negen van de tien keer luister, en omdat de nummers te gek zijn. :tu: Green River, Running Down a Dream, Eminence Front, Hold the Line, Strutter, Slow Ride, Two Tickets to Paradise etc. etc. Alles in een notendop: Alle nummers van K-DST zijn leuk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...