Jump to content

56th Annual Grammy Awards


Joriz

Recommended Posts

Heel Amerika lag vannacht op zijn gat want op CBS waren de 56ste Grammy Awards. Helaas was de muziek van Grand Theft Auto V zwaar ondervertegenwoordigd.

Wel lijkt het een bejaardenshow te zijn geweest met aanwezigheid met de nog levende Beatles Paul McCartney, Yoko Ono (vrouw van John Lennon) en Ringo Starr

Ook de muziek was deels van een ver verleden.

Stevie wonder, Pharrel, Nile Rogers Chris Caswell, Nathan East, Omar Hakim en Paul Jackson Jr. voerde een of ander 'oud' disco hitje op.

puh2.gif

Katy Perry doet blijkbaar tegenwoordig vage R&B?

Macklemore & Ryan Lewis - Same Love

Geen idee of dit goed klinkende nummer in Rusland een hit is

Heb jij het gekeken of gevolgd? Of vind je het ook maar een commerciële bende waar iedereen elkaar een prijsje gunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Of vind je het ook maar een commerciële bende waar iedereen elkaar een prijsje gunt.

Dit. Persoonlijk zie ik elke grote awardshow als iets van "Kijk ons eens goed zijn." Ik heb het bij de Grammy's, maar ook bij de Oscars, Emmy's en noem maar op. Het is zelfverheerlijking ten top, en dan vooral in de muziekbranche; voor elke anders klinkende scheet is er wel een prijs te behalen. Wat ik trouwens wel goed vind aan de verschillende muziek-awards, is dat de prijsuitreikingen altijd voor iedereen toegankelijk zijn, terwijl het bij andere awards vaak enkel mensen uit het wereldje zijn die toeschouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

. Wat ik trouwens wel goed vind aan de verschillende muziek-awards, is dat de prijsuitreikingen altijd voor iedereen toegankelijk zijn,

Dat vroeg ik me vandaag nog af, kun je de Grammys gewoon bezoeken als buitenstaander dus :puh:?

Anyways, Daft Punk heeft maar liefst 5 Grammys gewonnen, en dan nog dat optreden _O_ Was ik maar erbij :puh: Heb trouwens proberen te kijken maar om 1 uur waren ze nog steeds bezig met die klassieke zooi :puh:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Wat blijft 'Get Lucky' toch een lekker nummertje en samen met de legende Stevie Wonder is het een hele goede combinatie. :)

Ik heb eigenlijk helemaal niks meegekregen van de Grammy's, maar om sommige optredens terug te zien is wel heel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ezra, jij kan nog veel leren van deze wereld :7

:tu:

Ik vind het ook maar commerciële rotzooi. Maar ja, wat op tv is niet commercieel :puh: Het draait allemaal om de status en de centjes.

Het mooie is, dat ze er weinig aan over houden :puh:

  • Artiesten kosten centjes.
  • Een goede locatie kost ook weer centjes.
  • De reclame kost ook weer meer centjes.
  • En ook live op TV kost weer te veel centjes.

Wat hou je er aan over? :?

wel gek dat justin bieber er niet was en... oh ja :7

Dit vind ik ook weer z'n raar gedoe. Zit er een wereld beroemde puber in de bak. Maar als ik in de bak kom, word dat toch ook niet ineens wereld nieuws? En over wereld nieuws: Ik weet het pas sinds vandaag want ik zag het op Facebook :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Komende weekend op tv ben er benieuwd naar, heb het telkens gemist.

Schijnt dat Leonardo dicaprio zich heeft vermaakt met scherpe woorden over n oscar, maar dat kan n ander event zijn geweest.

Kan de clips niet zijn, ateurs recht?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...