Jump to content
Joriz

GTA San Andreas eindelijk uitgebracht voor Windows Phone!


gallery_1_5_10508.jpg

Trevor weet nog niet of hij GTA San Andreas aankan!

Gisteren kondigde ik het al aan, maar nu is het waar! GTA San Andreas is nu eindelijk uit voor Windows Phone. De maar liefst 2,5 GB grote Windows Phone download is vanaf nu beschikbaar!

In het spel maak je kennis met de jaren 90 en de toen ook vele bekende problemen en bekende acteurs. Zo hoor je Samuel L. Jackson (Officer Tenpenny in het spel) door je smartphone heen praten als hij hoofdpersoon Carl Johnson bij zijn zeer corrupte politiezaakjes betrekt, van daaruit raakt Carl Johnson steeds meer betrokken bij de criminaliteit van San Andreas. Mocht je trouwens niet uit een bepaalde missie komen dan kan je altijd terecht op WikiGTA waar we alles van GTA San Andreas, inclusief tips, al voor je hebben beschreven!

De Windows Phone versie van Grand Theft Auto: San Andreas wordt op dit moment enkel nog ondersteund door Nokia Lumia: 1520, 1320, 822, 820, 810, HTC: 8XT. Op moment van schrijven is het onduidelijk of andere Windows Phone apparaten in de toekomst ook worden ondersteund. Waarschijnlijk volgt Rockstar Games zo nog met een persbericht met extra informatie over de Windows Phone versie.

GTA San Andreas is vanaf nu te via de Windows Phone Store voor €6.49 en te downloaden in de AppStore en Google Play voor slechts €5,99!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik begrijp ook niet waarom de 820 wel ondersteund wordt, maar de 920-reeks en de 1020 niet, welk beiden telefoons met betere hardware zijn. :puh:

Die worden officieel niet ondersteund, wat dus betekent: Hierop zijn ze niet specifiek door R* getest.

Maar zoals je uit de specs kan opmaken van de wel ondersteunde: Het spel draait op elke (tot nu uitgekomen) Windows Phone 8 telefoon die 1 GB (of meer) aan ram heeft.

Dus de 920, 925, 1020 enz. werken ook gewoon, ze zijn enkel niet door Rockstar zelf getest, heb immers hier het draaien op de Nokia Lumia 920 :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een iPhone, maar ik ben toch benieuwd waarom hij in de Windows-store net iets duurder is.

Blijkbaar duurder om te ontwikkelen, meer licenties bijvoorbeeld...

Ondanks dat ik niets met Windows Phone heb, vind ik het wel tijd worden dat SA ook daarvoor uitgegeven werd. Vrij bizar dat daar zo lang tussen zat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een iPhone, maar ik ben toch benieuwd waarom hij in de Windows-store net iets duurder is.

Apple en Google hanteren beide een percentage van 30% die ze toe-eigenen voor verkoop van App's via hun store. Microsoft hanteert ook 30% maar zodra je omzet via de store boven de 25.000 dollar komt wordt het percentage verlaagd naar 20%, wat naar mijn inzien dus de Microsoft Store aantrekkelijker maakt. Verwacht wel dat zo'n bedrag van 25.000 dollar makkelijk door Rockstar Games is te halen. Of er nog andere extra kosten zijn voor Microsoft om Apps te bouwen weet ik niet. Bij Apple betaal je 90 euro per jaar en bij Google is het gratis.

Zo ver ik weet staat Microsoft echter te springen om meer Apps. Mij hebben ze ooit verteld dat ze gewoon een gratis telefoon geven en alle mogelijke tools als je een goed idee voor een App hebt.

Kortom waarom de App voor Windows Phone gebruikers 50 cent duurder is weet ik niet. Al is 50 cent niet heel veel. :puh:

Wel mooi om te zien dat GTA San Andreas op veel meer Windows Phone apparaten werkt dan in de officiële lijst van Rockstar Games staat. Het lijkt er dus op dat het spel gewoon op alle high-end Windows Phone werkt.

Stiekem vind ik Windows Phone het beste OS qua interface. Lekker minimalistisch en niet allerlei overbodige functies.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...