Jump to content
Joriz

GTA San Andreas eindelijk uitgebracht voor Windows Phone!


gallery_1_5_10508.jpg

Trevor weet nog niet of hij GTA San Andreas aankan!

Gisteren kondigde ik het al aan, maar nu is het waar! GTA San Andreas is nu eindelijk uit voor Windows Phone. De maar liefst 2,5 GB grote Windows Phone download is vanaf nu beschikbaar!

In het spel maak je kennis met de jaren 90 en de toen ook vele bekende problemen en bekende acteurs. Zo hoor je Samuel L. Jackson (Officer Tenpenny in het spel) door je smartphone heen praten als hij hoofdpersoon Carl Johnson bij zijn zeer corrupte politiezaakjes betrekt, van daaruit raakt Carl Johnson steeds meer betrokken bij de criminaliteit van San Andreas. Mocht je trouwens niet uit een bepaalde missie komen dan kan je altijd terecht op WikiGTA waar we alles van GTA San Andreas, inclusief tips, al voor je hebben beschreven!

De Windows Phone versie van Grand Theft Auto: San Andreas wordt op dit moment enkel nog ondersteund door Nokia Lumia: 1520, 1320, 822, 820, 810, HTC: 8XT. Op moment van schrijven is het onduidelijk of andere Windows Phone apparaten in de toekomst ook worden ondersteund. Waarschijnlijk volgt Rockstar Games zo nog met een persbericht met extra informatie over de Windows Phone versie.

GTA San Andreas is vanaf nu te via de Windows Phone Store voor €6.49 en te downloaden in de AppStore en Google Play voor slechts €5,99!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Of er nog andere extra kosten zijn voor Microsoft om Apps te bouwen weet ik niet. Bij Apple betaal je 90 euro per jaar en bij Google is het gratis.

Bij Microsoft betaal je als bedrijf jaarlijks 75 euro. Als individu maar 14 euro.

Zo ver ik weet staat Microsoft echter te springen om meer Apps. Mij hebben ze ooit verteld dat ze gewoon een gratis telefoon geven en alle mogelijke tools als je een goed idee voor een App hebt.

In samenwerking met Nokia, zo ongeveer correct ;)

Stiekem vind ik Windows Phone het beste OS qua interface. Lekker minimalistisch en niet allerlei overbodige functies.

Na twee jaar lang een Windows Phone gebruikt te hebben als speeltje en om voor te ontwikkelen moet ik zeggen dat ik mijn Nexus 5 echt geweldig vind.

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je met je telefoon wilt doen, maar ik vind Windows Phone toch wel enkele belangrijke features missen (die nu weliswaar geïmplementeerd beginnen te worden).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Helaas: voor zover ik heb gelezen werkt San Andreas enkel op Windows Phones met (minimaal) 1GB aan geheugen. Aangezien de Lumia 520 slechts 512MB geheugen heeft zal SA het zeer waarschijnlijk niet doen. In het beste geval werkt het uiterst langzaam... Ik zou het niet aanraden het te proberen, je kunt je het geld besparen :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...