Jump to content

In welke auto rijd je het meest?


UberBug

Recommended Posts

Kheb men adder verruilt voor een Entity XF, weet alleen niet zeker of het de juiste keuze was.

Goeie keuze...de Adder heb ik ook verkocht aangezien deze nooit mijn garage uitkwam en ik (bijna) altijd de Entity of Cheetah als super car gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    14

  • UberBug

    7

  • jobator

    6

  • FcUtreg4Life

    5

Ik heb mijn Serrano ingeruild voor een schwartzer. Die heb ik helemaal zwart gemaakt met enkel een chromen randje in de echte merc' style velgen.

Siert die bak wel. Lijk nu echt op een CL 65AMG.

Overigens had ik mijn Paradise verruilt voor een Granger die na 5 mile werd verruilt voor een Elegy.

Die heb ik toevallig ook blacked out gemaakt en alles wat carbon kon carbon gemaakt.

Dat is mijn nieuwe racer geworden. wat een bak is dat man!

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw voertuig aangeschaft:

0_0.jpg

0_0.jpg

Lijkt heel veel op mijn Dubsta, echt een geweldige bak! Die van mij heeft een glimmende stalen bullbar voorop en heeft als secondary color geen mat maar classic zwart (ziet er echt chill uit). Dubsta's zijn echt snelle SUV's die offroad ook nog redelijk zijn en nog steeds gewoon brute grote bakken blijven, ben helemaal weg van die auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah dit is trouwens een "Dubsta 2".

Je kan deze vinden tijdens de missie "Trevor Phillip Industries" en je kan hem vinden bij de 2de offroad race.

Ik heb de mijne naar Online gekregen doormiddel van een glitch. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er verder nog verschillen tussen de normale dubsta en de dubsta 2?

Ik citeer:

  • There is a modified version of the Dubsta that spawns at the meeting points for Offroad truck Raceswhich sports certain modifications that are not available at Los Santos Customs. This variant has the same performance stats as the regular Dubsta, but all of the trim and chrome details have been blacked-out. This model also features more shallow roof indentions and a black bull guard. The design details of this variant seem to be inspired by the Mercedes-Benz G Class models modified by the aftermarket tuning company Brabus.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er waarschijnlijk bijna geen "normale" Dubsta meer in de game te vinden en/of zijn die genoemde specificaties voor de v 2.0 nu ook voor de normale Dubsta bij LS Customs te krijgen. Gisteren 3 Dubsta's van de straat geplukt en gekeken welke (zo uit mijn hoofd) 20 mods er toe te passen zijn.

Bij elke Dubsta was het o.a mogelijk om zowel een zwarte of chrome Bull bar/bumper en rekje op het dak te plaatsen.

Of ik had geluk en ik plukte steeds de v 2.0 van de straat.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er waarschijnlijk bijna geen "normale" Dubsta meer in de game te vinden en/of zijn die genoemde specificaties voor de v 2.0 nu ook voor de normale Dubsta bij LS Customs te krijgen. Gisteren 3 Dubsta's van de straat geplukt en gekeken welke (zo uit mijn hoofd) 20 mods er toe te passen zijn.

Bij elke Dubsta was het o.a mogelijk om zowel een zwarte of chrome Bull bar/bumper en rekje op het dak te plaatsen.

Of ik had geluk en ik plukte steeds de v 2.0 van de straat.

Bij de Dubsta 2 kan je alleen de voorbumper aanpassen, er een dak rek opzetten en de motorkop aanpassen, de rest is niet beschikbaar,

Merk ook op dat het reservewiel een stuk naar links is verplaatst dan bij een normale Dubsta.

z0XrRbsSAjw.jpg

Dubsta 2

Dubsta-GTAV-Front.jpg

Normale Dubsta

Kijk maar naar de verschillen.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

@Tommy, het plaatje in de 2e spoiler komt niet te voorschijn, zou je die nog een keer kunnen plaatsen? Ik ben echt benieuwd wat het verschil is. Die Dubsta van jou is namelijk behoorlijk vet...wellicht ga ik die dan ook halen uit de single player en vervangen voor de Vapid XL.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...