Jump to content
Joriz

Check de eerste GTA5 PC video ... en waarom hij nep is!


De geruchten over een mogelijke PC versie van GTA5 blijven op het internet doorgaan. Al eerder toonde we een neppe GTA5 PC screenshot in ons nieuws. Sinds enkele dagen circuleert ook het onderstaande GTA5 PC filmpje rond op het internet. Als je snel kijkt lijkt het echt, want het zijn gewoon echte beelden van de prologue missie waarin duidelijk wordt uitgelegd welke toetsen van je toetsenbord je moet indrukken voor het uitvoeren van acties.



Ondanks dat dit filmpje niet van de PC versie is bevat het wel spoilers!

Echter als je goed begint te kijken valt je op dat de kwaliteit van het filmpje helemaal niet goed is. De resolutie is hoogstens 1280 x 720 pixels en zelfs onze eigen GTA Online opname, die gemaakt zijn vanaf de Playstation 3, zien er beter uit. Er is dus duidelijk gewoon een consoleversie gebruikt voor het bovenstaande filmpje. Dit is onder andere te zien omdat auto-target is uit gezet (om muis na te bootsen), maar het richten nog steeds even slecht gaat als met de pookjes van een controller. Daarnaast zijn de textures van consolekwaliteit. De PC versie zal net zo als alle voorgaande PC versies waarschijnlijk een hogere kwaliteit textures hebben.

Nu alleen nog de instructies van welke toetsen je moet indrukken. Zoiets kan je gewoon met Adobe After Effects of andere video editors in je filmpje plakken.

Kortom het lijkt er op dat flink wat fans ons voor de gek willen houden en dat het maken van neppe filmpjes en screenshots met de huidige software ook steeds makkelijker wordt.

Natuurlijk zit Rockstar Games ook niet stil. We verwachten snel meer informatie over de GTA Online Heists en andere uitbreidingen voor Grand Theft Auto V. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer informatie en nieuws!

Bron filmpje:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

maar het richten nog steeds even slecht gaat als met de pookjes van een controller.

_O_

Anywhore, ik las net dat de GTA V PC pre-orders wellicht op (de Amerikaanse) vrijdag starten.

Dat omdat de retailer Elgiganten (van Dexons Retail) vanaf morgen pre-orders verwacht te accepteren. (Bron) Nu hoeft dat niet zo te zijn, maar het is een kleine mogelijkheid. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kwam er inderdaad snel genoeg achter, dat er veel spoilers inzaten :puh: Het ziet er inderdaad niet echt als een PC-game uit en hoop ook niet dat het er zo uit komt te zien op de PC (dan ziet gta4 er beter uit ^^)

Bewerkt: door NicolaB

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk dat je dit allemaal deelt en ook laat zien wat er allemaal gebruikt werd voor dit filmpje. Ik kijk zelf niet uit naar de PC release maar het zou toch mooi zijn voor de PC gamende mensen het eindelijk eens uitgeven. Wellicht verdient Rockstar Games dan meer om bezig te gaan met andere games (Alhoewel hun ook natuurlijk veel geld hebben gekregen met de release). Eerst maar eens kijken als hun eindelijk eens de heists gaan invoeren, de missie's voor de Singleplayer en natuurlijk wat leuke thema's voor de weekeinde's. Ik vind het mooi dat Rockstar Games deze weekeinde's houden. Onder ander de Vespucci Beach en Content Editor was wel leuk :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar wat natuurlijk het meest opvalt, is het ontbreken van het lettertype Chalet in de meldingen linksboven in het scherm.

Ja, dat viel me ook gelijk al op, ik dacht "he, dat is vreemd, dat lettertype klopt niet!" :sst:

Ik snap eigenlijk niet waarom er mensen zijn die zoveel tijd en moeite steken in het maken van zo'n filmpje. Ze weten zelf toch ook wel dat ze al gauw door de mand vallen lijkt me? Als R* over een poosje met echt nieuws komt gelooft niemand het meer! :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar games bezig is met het beveiligen van gta V voor de PC.

Ik denk echt wel dat die PC versie komt maar jullie weten hoe PC gamers kunnen zijn.

Downloaden, modden, hacken weet ik veel.

Alles op z'n tijd, die PC versie komt wel. :)

Is juist iets waar Rockstar games het van moet hebben.

Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik weet zeker dat Rockstar een goeie reden

heeft om die PC versie laat uit te brengen, terwijl er zoveel PC gamers erop wachten en

ik heb er groot vertrouwen in dat die PC versie gewoon komt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar games bezig is met het beveiligen van gta V voor de PC.

Ik denk echt wel dat die PC versie komt maar jullie weten hoe PC gamers kunnen zijn.

Downloaden, modden, hacken weet ik veel.

Alles op z'n tijd, die PC versie komt wel. :)

Is juist iets waar Rockstar games het van moet hebben.

Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik weet zeker dat Rockstar een goeie reden

heeft om die PC versie laat uit te brengen, terwijl er zoveel PC gamers erop wachten en

ik heb er groot vertrouwen in dat die PC versie gewoon komt.

Als Rockstar mods voor singleplayer verbiedt, schiet ik ze lek.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar games bezig is met het beveiligen van gta V voor de PC.

Ik denk echt wel dat die PC versie komt maar jullie weten hoe PC gamers kunnen zijn.

Downloaden, modden, hacken weet ik veel.

Alles op z'n tijd, die PC versie komt wel. :)

Is juist iets waar Rockstar games het van moet hebben.

Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik weet zeker dat Rockstar een goeie reden

heeft om die PC versie laat uit te brengen, terwijl er zoveel PC gamers erop wachten en

ik heb er groot vertrouwen in dat die PC versie gewoon komt.

Als Rockstar mods voor singleplayer verbiedt, schiet ik ze lek.

+1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar games bezig is met het beveiligen van gta V voor de PC.

Ik denk echt wel dat die PC versie komt maar jullie weten hoe PC gamers kunnen zijn.

Downloaden, modden, hacken weet ik veel.

Alles op z'n tijd, die PC versie komt wel. :)

Is juist iets waar Rockstar games het van moet hebben.

Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik weet zeker dat Rockstar een goeie reden

heeft om die PC versie laat uit te brengen, terwijl er zoveel PC gamers erop wachten en

ik heb er groot vertrouwen in dat die PC versie gewoon komt.

Als Rockstar mods voor singleplayer verbiedt, schiet ik ze lek.

+1

Ok :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...